Είναι ένας άνθρωπος που γνωρίζει καλά τους κανόνες του marketing και σπάνια χάνει. Η αγάπη και το πάθος του για τη διαφήμιση του άνοιξαν μέσα σε μικρό χρονικό διάστημα μεγάλες πόρτες σε μεγάλες εταιρείες, όπου πάντα κέρδιζε με το σπαθί του τη θέση του Διευθυντή Εμπορικής Επικοινωνίας και Χορηγιών. Στον ελεύθερό του χρόνο ανεβαίνει βουνά και.. οργώνει θάλασσες, ενώ έχει τρέξει δύο φορές στον κλασικό Μαραθώνιο της Αθήνας, ολοκληρώνοντας με επιτυχία τα 42 χιλιόμετρα. 

Ο Πάνος Μπόλλας μίλησε στη Ζέτα Δούκα και την εκπομπή Thrive. Του άρεσε να βλέπει διαφημίσεις από παιδί; Γιατί δεν πατάει skip όταν βλέπει μία διαφήμιση στο internet; Τι προσόντα πρέπει να έχει ένας διαφημιστής για να έχει μία μεγάλη θέση, ακόμα και σε μικρή ηλικία; Πώς τον βοηθάει η άσκηση να αποσυμπιεστεί; Είναι στα σχέδιά του η οικογένεια; Για ποια καμπάνια του είναι πολύ υπερήφανος; 

Διάβασε ακόμα:

Νίκος Παπαγγελής: “Η Ποδηλασία Μου Έδινε Ένα Κίνητρο Να Ξυπνάω Το Πρωί”

Σάντρα Ζαφειρακοπούλου: “Όποιος Δεν Έχει Έρθει Σε Επαφή Με Την Προσφορά, Έχει Περάσει Από Τον Προθάλαμο Της Ζωής”