Ως εταιρεία στο παρελθόν έχετε αναπτύξει σημαντικές δράσεις στον τομέα της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης. Πιστεύετε ότι η πανδημία που δοκιμάζει αυτή την περίοδο τον πλανήτη και τη χώρα μας κάνει την κοινωνική προσφορά “επιβεβλημένη”; 

Το 2017 ξεκινήσαμε την ΕΚΕ πλατφόρμα μας «Είναι Ωραίο να συμμετέχεις» και το Πρόγραμμα «LG Αθλητές του Αύριο» με βασικό στόχο να μεταδώσουμε τη χαρά της συμμετοχής στον αθλητισμό, τη σημασία του δραστήριου τρόπου ζωής και να αναδείξουμε και να υποστηρίξουμε τη νέα γενιά αθλητών. 

Μέσα στα χρόνια έχουμε συνεργαστεί με σημαντικές και μεγάλες αθλητικές διοργανώσεις όπως το Giannakis Academy, το LG Aegeanball Festival, το Spetses Mini Marathon, το NBA Basketball School Camp, ενώ έχουμε διαρκή συνεργασία με το Eurohoops Academy από το 2018 προσφέροντας σε παιδιά πλήρεις υποτροφίες για προπονήσεις στην Ακαδημία. 

Σε άλλο κλίμα, τις δύσκολες αυτές μέρες που διανύουμε, θεωρούμε ότι είναι απαραίτητο να βρισκόμαστε δίπλα σε όσους βιώνουν τις συνέπειες της εξάπλωσης του κορονοϊού στη χώρα μας αλλά και σε όσους εργάζονται αδιάκοπα για να παραμένουν όλοι ασφαλείς. Για αυτό προχωρήσαμε και στη δωρεά τεχνολογικού εξοπλισμού και υγειονομικού υλικού στο Νοσοκομείο Αγία Βαρβάρα, που έχει τεθεί σε λειτουργία για την αποκλειστική νοσηλεία ασθενών με COVID-19, προκειμένου να καλυφθούν οι αυξημένες ανάγκες που υπάρχουν αυτή την περίοδο.

Συγκεκριμένα, δωρίσαμε στο νοσοκομείο 10 τηλεοράσεις LG 24 ιντσών για να αξιοποιηθούν στα δωμάτια όσων νοσηλεύονται έτσι ώστε να συμβάλουν στην πιο ευχάριστη νοσηλεία τους στο νοσοκομείο με δεδομένο ότι βρίσκονται για μεγάλο διάστημα μόνοι τους, χωρίς επαφή με την οικογένεια και τα οικεία τους πρόσωπα. Επιπλέον, δόθηκαν 5.000 χειρουργικές μάσκες μίας χρήσης για την κάλυψη των υγειονομικών αναγκών του νοσηλευτικού προσωπικού και την εφαρμογή των απαραίτητων μέτρων προστασίας.

Είναι πολύ σημαντικό οι εταιρείες να στηρίζουν με κάθε δυνατό μέσο την κοινωνία στην οποία δραστηριοποιούνται. Εμείς στην LG θεωρούμε υποχρέωσή μας να είμαστε παρόντες στην κοινή προσπάθεια για το συλλογικό καλό. 

Θεωρείτε ότι ο σύγχρονος εργαζόμενος αναζητά μία εταιρεία με πιο ανθρώπινο πρόσωπο; Πόσο μετράνε οι δράσεις μιας εταιρείας στον τομέα της ΕΚΕ στη γενικότερη στάση και δράση των εργαζόμενων της;

Σίγουρα, η πλειοψηφία των εργαζομένων αναζητά μια εταιρεία που να έχει ανθρώπινο πρόσωπο, κάτι που είναι αρκετά δύσκολο όταν μιλάμε για πολυεθνικούς οργανισμούς. Αυτές είναι όμως οι εταιρείες που πρέπει να βγαίνουν μπροστά και να δίνουν το παράδειγμα και για τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις γιατί κάθε προσπάθεια και συμμετοχή μετράει. 

Τις δύσκολες αυτές μέρες που διανύουμε, θεωρούμε ότι είναι απαραίτητο να βρισκόμαστε δίπλα σε όσους βιώνουν τις συνέπειες της εξάπλωσης του κορονοϊού στη χώρα μας αλλά και σε όσους εργάζονται αδιάκοπα για να παραμένουν όλοι ασφαλείς.

Ενσωματώνοντας την κοινωνική υπευθυνότητα στην εταιρική τους κουλτούρα, οι εταιρείες αποκτούν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα και ενισχύουν την απόδοση και την εργασιακή δέσμευση. Ιδιατέρως για τους εργαζομένους μικρότερης ηλικιακής κλίμακας, που είναι περισσότερο ευαισθητοποοημένοι σε τέτοια θέματα, η ΕΚΕ κουλτούρα μπορεί πολλές φορές να αποτελέσει και κριτήριο επιλογής στη διερεύνηση εργασίας. 

Η στρατηγική ΕΚΕ της εταιρείας σας περιλαμβάνει και δράσεις με απώτερο στόχο τη βελτίωση της ευεξίας;

Στην LG συμμετέχουμε ενεργά σε αθλητικές διοργανώσεις και πρωτοβουλίες με κοινωνικό χαρακτήρα καθώς αφουγκραζόμαστε την αξία της συμμετοχής, του δραστήριου τρόπου ζωής, της καλλιέργειας του σώματος και του πνεύματος. Μέσω της ΕΚΕ πλατφόρμας μας «Είναι Ωραίο να Συμμετέχεις» επιδιώκουμε οι  δράσεις μας να δημιουργήσουν με μία ουσιαστική σχέση ζωής και εμπιστοσύνης με τους καταναλωτές προσφέροντάς τους ευχάριστες και αξέχαστες στιγμές. 

Αλλά δεν σταματάμε εκεί. Στο πλαίσιο της ΕΚΕ πλατφόρμας, είμαστε ιδιαίτερα υπερήφανοι για την ενεργή υποστήριξη της πρωτοβουλίας Ithaca Laundry από το 2017, που σκοπό έχει την επίλυση των προβλημάτων καθαριότητας των ρούχων των άστεγων συμπολιτών μας στην Αθήνα ώστε να έχουν πάντοτε ρούχα φρεσκοπλυμένα και καθαρά. Συγκεκριμένα, από τον πρώτο χρόνο λειτουργίας του, έχουμε εξοπλίσει το κινητό βαν της δράσης με 2 πλυντήρια και 2 στεγνωτήρια ενώ παράλληλα συμβάλαμε στη δημιουργία τριών νέων θέσεων εργασίας, οι δύο από τις οποίες έχουν δοθεί σε ανθρώπους που είναι πρώην ωφελούμενοι της δράσης, βοηθώντας τους στην επανένταξή τους στην κοινωνία.

Η πανδημία του κορονοϊού επηρέασε τον τρόπο λειτουργίας πολλών επιχειρήσεων. Σε τι βαθμό επηρέασε τη δική σας;

Δε νομίζω πως θα βγει αλώβητη από την πανδημία τόσο η ελληνική οικονομία συνολικά όσο και οι περισσότεροι κλάδοι της βιομηχανίας. Η παρούσα κατάσταση είναι πολύ κρίσιμη για τον πλανήτη και την παγκόσμια αγορά και θέτει άλλες προτεραιότητες όπως η υγεία και η ασφάλεια αλλά και η εύρυθμη λειτουργία των εμπορικών εταιρειών και των συνεργατών μας.

Συγκεκριμένα, στην LG έχουν ήδη επηρεαστεί τα έσοδά μας λόγω της μειωμένης δραστηριότητας. Ωστόσο, ακολουθώντας τις οδηγίες του Yπουργείου «Μένουμε σπίτι» & τώρα του «Μένουμε ασφαλείς» είμαστε σε θέση να ανταποκριθούμε άμεσα σε οποιαδήποτε ανάγκη των εταιρικών πελατών αλλά και των καταναλωτών, χρησιμοποιώντας όλες τις ευκολίες που μας παρέχει η τεχνολογία, όπως είναι η απομακρυσμένη επικοινωνία για υποστήριξη σε τυχόν πρόβλημα (after sales) αλλά και μέσω εργαλείων όπως το Live Chat, στο lg.com/gr, για να λύσουμε κάθε απορία των καταναλωτών και να προσφέρουμε εξατομικευμένη εξυπηρέτηση γρήγορα και εύκολα. H LG παραμένει στο πλευρό και των επαγγελματιών με τη διάθεση δωρεάν διαδικτυακών σεμιναρίων του LG B2B Academy για τους εγγεγραμμένους χρήστες στο LG B2B Academy Club αλλά και στους εταιρικούς συνεργάτες της (retailers κλπ) καλύπτοντας τις ανάγκες τους με άμεσες παραδόσεις και άμεση εξυπηρετήση

Ωστόσο, ακόμα και σε αυτές τις δύσκολες συνθήκες που βιώνουμε, χαιρόμαστε που τα προϊόντα της LG είναι σχεδιασμένα για να κάνουν την καθημερινότητα των ανθρώπων ευκολότερη και πιο ευχάριστη. Είναι μια ευκαιρία να απολαύσουμε χρόνο με τα αγαπημένα μας πρόσωπα είτε παρακολουθώντας την αγαπημένη μας σειρά σε μία LG OLED TV, είτε παίζοντας παιχνίδια με τα UltraGear Gamingmonitors ή ακούγοντας μουσική μέσω των LG soundbars. Παράλληλα, με την τεχνολογία ατμού των πλυντηρίων και πλυντηρίων-στεγνωτηρίων, μπορούμε να εξασφαλίσουμε τα πιο καθαρά και υψηλής υγιεινής ρούχα καθώς εξαλείφει το 99,9% των οικιακών αλλεργιογόνων, ακόμη και των υπολειμμάτων που αφήνουν τα νεκρά αλλεργιογόνα, καθώς και των οσμών. Επιπλέον, προχωρήσαμε σε επέκταση εγγύησης των LG συσκευών έως και πέντε χρόνια ενώ στους καταναλωτές των οποίων η εγγύηση έληξε εν μέσω περιορισμού κυκλοφορίας έγινε αντίστοιχη επέκταση μέχρι και τις 31 Ιουλίου, διασφαλίζοντας ακόμα περισσότερο την κάλυψη των προϊόντων τους. 

Η βασική προτεραιότητα της εταρείας μας είναι να βρισκόμαστε πάντα δίπλα στους καταναλωτές προσφέροντας λύσεις και προϊόντα για μια καλύτερη ζωή.

Η Τζώρτζια Σταυροπούλου είναι Corporate & Business Units Senior Marketing Manager της LG Electronics Eλλάς. Είναι απόφοιτη του American College of Greece (ACG). Η επαγγελματική της πορεία ξεκίνησε το 1995, ενώ από το 2011 εργάζεται στo τμήμα Marketing της LG Electronics Hellas. Βασικές της αρμοδιότητες είναι η στρατηγική επικοινωνίας, η ανάπτυξη και η διαχείριση της εταιρικής εικόνας της LG Electronics Hellas.

Διάβασε ακόμα:

Ιωσήφ Ερρέρα: «Προβήκαμε σε άμεσες κινήσεις που στόχο είχαν τόσο να αυξήσουν την ασφάλεια των συναδέλφων και των πελατών μας»

Ρόζα Ταπίνη: «Κύριο μέλημά μας είναι οι άνθρωποί μας να είναι καλά, υγιείς και ασφαλείς»