Στα επόμενα 3 λεπτά θα μάθεις:

-Γιατί ένα email δεν είναι επείγον.
-Γιατί να αποφεύγεις να πατάς “απάντηση σε όλους”.


Τα εισερχόμενα στο email σου μοιάζουν με μαύρη τρύπα και η δύναμή της είναι μεγάλη, με αποτέλεσμα να απομακρύνεσαι από τα πάντα γύρω σου και να απομονώνεσαι. Μόλις βρεθείς μέσα σε αυτή, αναγκάζεσαι να αφιερώσεις το χρόνο και την ενέργειά σου για να καλύψεις τις ανάγκες και τις προτεραιότητες άλλων ανθρώπων.

Μπορεί η φράση “επείγον email” να σου φαίνεται παράδοξη, καθώς δεν υπάρχει επείγον email. Αν πρόκειται να καθυστερήσεις να πάρεις το παιδί σου από το σχολείο, δεν θα στείλεις email, θα πάρεις τηλέφωνο το σχολείο. Αν κλειδωθείς έξω από το σπίτι, δεν θα στείλεις mail στον κλειδαρά, θα τον πάρεις τηλέφωνο. Οπότε αν κάποιος σου στείλει ένα email και μετά σε πάρει τηλέφωνο για να σε ενημερώσει ότι το ζήτημα είναι επείγον/σημαντικό, τότε θα δώσεις στο email την απαραίτητη προσοχή.

Δεν προσπαθώ να μειώσω με κανέναν τρόπο τη σημασία του email, καθώς πιστεύω ότι εξακολουθεί να αποτελεί μία σημαντική πλατφόρμα επικοινωνίας. Ωστοσο, δεν πρέπει να του επιτρέψουμε να εξαντλήσει την ενέργειά μας και να κυριαρχεί το χρόνο μας.

Χρησιμοποιώντας το email με σύνεση θα αυξήσεις τα επίπεδα αποδοτικότητάς σου, θα προστατεύσεις την ενέργειά σου και θα βελτιώσεις σημαντικά τη διάθεσή σου. Θα αισθάνεσαι λιγότερο άγχος και θα έχεις τον έλεγχο του εαυτού σου, κάτι που θα δώσει τη δυνατότητα να εστιάσεις στις προτεραιότητες και στα πράγματα που έχουν τη μεγαλύτερη αξία για σένα.

Τι μπορείς να κάνεις

Προγραμμάτισε χρόνο για έλεγχο των email. Μην μπαίνεις στα εισερχόμενά σου κάθε 10 λεπτά. Αυτό σκοτώνει την αποδοτικότητά σου. Αφιέρωσε λίγο χρόνο από το πρόγραμμά σου και μην ξεφεύγεις από τον ορισμένο χρόνο.

Μην απαντάς σε ΟΛΑ τα email σου. Μερικοί άνθρωποι αισθάνονται την ανάγκη να απαντήσουν στα περισσότερα email, ακόμα κι αν απλά τους κοινοποιούνται. Δεν χρειάζεται να το κάνεις. Σου τρώει πάρα πολλή ενέργεια κι έχεις σημαντικότερα πράγματα να κάνεις.

Σκέψου τους παραλήπτες. Η καλύτερη και χειρότερη λειτουργία είναι το “Απάντηση σε όλους”. Βρισκόμαστε στο 2019 και είναι αδιανόητο πόσο απερίσκεπτοι είναι οι άνθρωποι όταν επιλέγουν να απαντήσουν σε όλους, όταν το 99% των παραληπτών δεν το χρειαζόταν ούτε εξαρχής. Ιδιαίτερη προσοχή πρέπει να δίνει στα email που κοινοποιείς στο αφεντικό σου. Γι’ αυτό σκέψου πριν στείλεις!

Χρησιμοποίησε φίλτρα. Πλέον, οι χρήστες email έχουν γίνει πολύ έξυπνοι. Μπορείς να φιλτράρεις τα email που λαμβάνεις, να προωθήσεις τα email κατευθείαν σε συγκεκριμένους φακέλους χωρίς να φτάσουν στα εισερχόμενά σου. Αφιέρωσε χρόνο στο να κατανοήσεις τη λειτουργία των φίλτρων και θα ενθουσιαστείς με το πόσους συνδυασμούς θα μπορέσεις να κάνεις για να διαχειριστείς τα εισερχόμενά σου αποτελεσματικά.

Διάβασε ακόμα:

Πότε Πρέπει Να Φύγεις Από Μια Εταιρεία

5 Λόγοι Για Να Ξεκινήσεις Τη Δική Σου Επιχείρηση

Author(s)

  • Ο César είναι Executive Life Coach καθώς και πιστοποιημένος εκπαιδευτής σε θέματα ευεξίας από το Chopra Center, το Corporate Health and Wellness Association (U.S.A) και το European Mentoring and Coaching Council (EMCC). O César εργάζεται επίσης ως Senior Advisor στο Global Centre for Conscious Leadership που εδρεύει στο Λονδίνο και ως προσωπικός σύμβουλος και coach σε προσωπικότητες της πολιτικής, του αθλητικού χώρου, των τεχνών και της ψυχαγωγίας.