Στα επόμενα 3 λεπτά θα μάθεις:

-Πώς να κάνεις την εταιρεία σου να πετύχει.
-Πώς να βοηθήσεις τους διευθυντές στην εταιρεία σου να γίνουν καλύτεροι.


Οι διευθυντές παίζουν καθοριστικό ρόλο για το το περιβάλλον εργασίας των εργαζομένων. Οι σωστοί managers θέλουν να μάθουν και να αναπτυχθούν και να κατανοήσουν τη σημασία της μάθησης και της ανάπτυξης για τις ομάδες τους. Όταν είναι καλοί σε αυτό που κάνουν, οι διευθυντές ή managers λαμβάνουν σχόλια από την ομάδα τους, εξετάζουν ευκαιρίες να γίνουν καλύτεροι και, στη συνέχεια, αναλαμβάνουν ουσιαστική δράση.

Παρακάτω θα βρεις ορισμένους τρόπους με τους οποίους οι εργοδότες μπορούν να υποστηρίξουν τους διευθυντές στο έργο τους αναφορικά με την δημιουργία και την υποστήριξη ενός ευτυχούς, παραγωγικού και αφοσιωμένου εργατικού δυναμικού.

Αντιμετώπισε τα «κενά» δεξιοτήτων

Δεν είναι μυστικό ότι οι εταιρείες αγωνίζονται να βρουν τα κατάλληλα «ταλέντα» για να καλύψουν θέσεις. Μεταξύ μιας ισχυρής αγοράς εργασίας και του αυξανόμενου χάσματος δεξιοτήτων, οι εταιρείες βρίσκονται σε συνεχή ανταγωνισμό για τους εργαζόμενους και τις δεξιότητες που αυτοί έχουν, και θα βοηθήσουν μελλοντικά την εταιρεία τους. Αντί να αντικαταστήσουν τους υπαλλήλους που αποχωρούν με νέα άτομα εκτός εταιρείας, οι εργοδότες μπορούν να γεφυρώσουν το χάσμα βοηθώντας τα άτομα που βρίσκονται ήδη μέσα στις εταιρείες να αναπτυχθούν.

Σύμφωνα με το Report Workforce Learning Report του LinkedIn, το 93% των εργαζομένων θα έμεναν σε μια εταιρεία περισσότερο αν επένδυε στην καριέρα τους. Οι εργοδότες πρέπει να επενδύσουν σε εργαζόμενους με δεξιότητες, μαθαίνοντάς τους να επεκτείνουν το σύνολο δεξιοτήτων τους και να συμβαδίζουν με τον συνεχώς μεταβαλλόμενο κόσμο της εργασίας, κάτι που τελικά θα τους βοηθήσει να αυξήσουν την υπεροχή τους. Τα δεδομένα το επιβεβαιώνουν αυτό, όπως για παράδειγμα το ότι το 40% των εργαζόμενων της Γενιάς Z και των millennials, παραμένει στη δουλειά του λόγω ευκαιριών για μάθηση.

Οι διευθυντές έχουν στρατηγική εικόνα σχετικά με το τι χρειάζονται οι ομάδες τους για να αναβαθμίσουν το σύνολο δεξιοτήτων τους και μπορούν να δημιουργήσουν άμεσα νέες ευκαιρίες μάθησης. Στην πραγματικότητα, το 75 τοις εκατό των υπαλλήλων θα ακολουθούσαν ένα μάθημα που ο διευθυντής τους είχε ορίσει. Οι εργοδότες πρέπει να αξιοποιήσουν αυτήν την επιρροή διασφαλίζοντας ότι οι διευθυντές έχουν πρόσβαση σε συχνά feedbacks και πληροφορίες που τους βοηθούν να εντοπίσουν τις μεγαλύτερες ευκαιρίες για την ομάδα και τα άτομα της, αλλά και τους πόρους για να βοηθήσουν την ομάδα τους να δράσει με αυτές τις ευκαιρίες μέσω προγραμμάτων μάθησης και ανάπτυξης.

Ενίσχυσε τη δύναμη της ανοιχτής συνομιλίας

Οι δεξιότητες ακρόασης και συνομιλίας που έχουν οι περισσότεροι διευθυντές είναι μια κρίσιμη, αλλά συχνά υπανάπτυκτη, κινητήρια δύναμη που βοηθάει στην αποδοτικότητά και την παραγωγικότητα των εργαζομένων. Η δημιουργία μιας κουλτούρας ανοιχτής συνομιλίας δίνει τη δυνατότητα στους διευθυντές να έχουν πιο ουσιαστικό και αποτελεσματικό διάλογο γύρω από τα σχόλια και τις επιδόσεις τους.

Οι συζητήσεις σχετικά με τα σχόλια και τις επιδόσεις μεταξύ των διευθυντών και των ομάδων τους πρέπει να είναι συχνές και ουσιαστικές. Είναι σημαντικό για τους εργοδότες να παρέχουν ένα πλαίσιο ώστε οι συνομιλίες να είναι συνεχείς και προσανατολισμένες στη δράση, ενθαρρύνοντας παράλληλα τους διαχειριστές να επικοινωνούν ανοιχτά και να παρέχουν ψυχολογική ασφάλεια. Αυτό το πλαίσιο για συνεχή ανατροφοδότηση ενθαρρύνει τους διευθυντές και τους υπαλλήλους να μοιράζονται ανατροφοδότηση και να αντιμετωπίζουν ζητήματα προτού μετατραπούν σε μεγάλα προβλήματα. Ενθαρρύνοντας τους διευθυντές να κάνουν τριμηνιαίες – αν όχι μηνιαίες – συζητήσεις σχετικά με τα feedback και την απόδοση με τις ομάδες τους, θα βοηθήσουν αυτές οι συνομιλίες να αρχίσουν να μοιάζουν τελικά σαν μέρος της εταιρικής κουλτούρας.

Δώσε στους διευθυντές τα εργαλεία που χρειάζονται για να αναλάβουν δράση

Είτε πρόκειται για έλλειψη χρόνου, δεδομένων ή σαφήνειας σχετικά με το τι πρέπει να κάνετε στη συνέχεια, πολλοί διευθυντές δεν διαθέτουν τα εργαλεία και την υποστήριξη που χρειάζονται για να εντοπίσουν αποτελεσματικά ενέργειες που θα συμβάλουν θετικά στην απόδοση της ομάδας, την ανάπτυξη και την καινοτομία.

Όταν παρέχονται στους managers εργαλεία που τους βοηθούν να παρακολουθούν την πρόοδο, τα δεδομένα που τους βοηθούν να καταλάβουν πώς αισθάνονται οι υπάλληλοί τους και ένα πλαίσιο για τον προγραμματισμό των επόμενων βημάτων, είναι πιο πιθανό να ενθαρρύνουν ομάδες που έχουν κίνητρα και ενθουσιασμό για να δουλέψουν. Δεν είναι μόνο κρίσιμο ο διευθυντής να έχει πρόσβαση στα δεδομένα αφοσίωσης των εργαζομένων και να είναι σε θέση να τα αφομοιώσει, αλλά και ζωτικής σημασίας οι διευθυντές να λάβουν υπόψη τους αυτό το feedback για να δράσουν κατάλληλα.

Σίγουρα διαπιστώσαμε όλοι ότι είναι σημαντικό να επικεντρωθούμε στην ανάληψη δράσης και στον σχεδιασμό της. Εστιάζοντας τη δραστηριότητά τους σε μία ή δύο ενέργειες, οι ομάδες είναι πιο πιθανό να διατηρήσουν τη δυναμική τους και οι αλλαγές θα έχουν πιο ουσιαστικό αντίκτυπο. Ενώ είναι ανθρώπινο να προσπαθείτε να αντιμετωπίσετε όλα τα τρωτά σημεία σας ταυτόχρονα, η πραγματική αλλαγή συμβαίνει σταδιακά. Στην πράξη, αυτό θα μπορούσε να σημαίνει αφιερώνοντας τα τελευταία 10 λεπτά κάθε συνάντησης με την ομάδα σας, ελέγχοντας την πρόοδο, συζητώντας τι λειτουργεί και τι όχι, και υπενθυμίζοντας σε όλους να επικεντρωθούν ξανά στους στόχους τους.

Οι διευθυντές είναι πάντα στην πρώτη γραμμή δράσης σχετικά με τα σχόλια και το feedback των εργαζομένων. Οι πιο αποτελεσματικές, αφοσιωμένες ομάδες βλέπουν τον αντίκτυπο που έχουν τα σχόλιά τους και τον ρόλο τους σε αυτό.

Το να επενδύει μια ομάδα σε έναν ικανό διευθυντή δεν ήταν ποτέ πιο σημαντικό καθώς οι εταιρείες προσπαθούν να αντιμετωπίσουν το χάσμα δεξιοτήτων και να ανταγωνιστούν τις υπόλοιπες, σε μια πολύ απαιτητική αγορά εργασίας. Οι διευθυντές που επενδύουν στην ομάδα τους βοηθούν την επιχείρηση μελλοντικά, με το να δημιουργούν μια πιο περιεκτική κουλτούρα όπου οι εργαζόμενοι είναι πιο ευτυχισμένοι και πιο επιτυχημένοι στη δουλειά.

Μάθετε περισσότερα για τα εταιρικά μας προγράμματα σήμερα.

Διάβασε ακόμα:

Πώς να είσαι ηγέτης με ενσυναίσθηση κατά τη διάρκεια της πανδημίας

Ο Οδηγός Για Να Γίνεις Ένας Επιτυχημένος Ηγέτης

Author(s)

  • Jim Barnett

    Συνιδρυτής, Πρόεδρος

    Glint

    O Jim Barnett είναι ο συνιδρυτής και Πρόεδρος της Glint, η οποία είναι μέρος του LinkedIn. Ο ίδιος είναι επιτυχημένος επιχειρηματίας και κρύβεται πίσω από πολλές εταιρείες. Παλαιότερα, ήταν Πρόεδρος της Turn Inc.