Με χιλιάδες συμμετέχοντες σε όλη την Ευρώπη, το φετινό Race for the Cure® διεξήχθη σε digital μορφή. Εντύπωσε έκανε το γεγονός ότι η διοργάνωση της Ελλάδας φέτος, συγκέντρωσε τις περισσότερες συμμετοχές. Στον αγώνα συμμετείχαν πάνω από 12.000 άτομα και ενημερώθηκαν πάνω από 4.500 για τη σημασία του γονιδιακού ελέγχου στην πρόληψη και τη θεραπεία του καρκίνου του μαστού και των ωοθηκών.
Η AstraZeneca συμμετείχε ως επίσημος χορηγός στο φετινό digital Race for the Cure®, στήριξε για 4η συνεχή χρονιά τον Πανελλήνιο Σύλλογο Γυναικών με καρκίνο μαστού «Άλμα Ζωής».
Επιπλέον, η εταιρεία θέλοντας να ενισχύσει περαιτέρω το έργο του Συλλόγου «Άλμα Ζωής» και να τονίσει τη μεγάλη σημασία του γονιδιακού ελέγχου προσφέρει ένα ευρώ για κάθε view του ενημερωτικού βίντεο με τίτλο «Γονιδιακός έλεγχος: Η σημασία του για την πρόληψη και τη θεραπεία του καρκίνου του μαστού και των ωοθηκών», στο οποίο έγκριτοι επιστήμονες συζητούν για την αξία του γονιδιακού ελέγχου.
Το ενημερωτικό βίντεο έχει αναρτηθεί και στη σελίδα Facebook του Συλλόγου «Άλμα Ζωής». Μπορείς να χαρίσεις κι εσύ ένα view, στέλνοντας ένα μήνυμα αισιοδοξίας κατά του καρκίνου!