Στα επόμενα 3 λεπτά θα μάθεις:

-Πού εστιάζουν οι HR directors.
-Γιατί πρέπει να δοθεί μια νέα πνοή στο Performance Marketing.


Η διαχείριση της απόδοσης (Performance Management) ήταν πάντα ένα σημαντικό θέμα συζήτησης για τους επαγγελματίες του HR και την ηγεσία της εταιρείας. Ο τελικός στόχος είναι η ανάπτυξη της απόδοσης με συνέπεια και με στατιστικά δεδομένα, σε συνδυασμό με την εναρμόνιση ατομικών και στρατηγικών στόχων. Είναι ο καλύτερος τρόπος να αναγνωρίσετε τη συνεισφορά της ομάδας σας. Ο τρόπος που μπορεί να ελεγχθεί η απόδοση ποικίλει, είτε αυτοματοποιημένα με τη βοήθεια της τεχνολογίας, είτε χειροκίνητα με τα υφιστάμενα εργαλεία. Η ερώτηση είναι, αν αυτά τα εργαλεία είναι αρκετά ισχυρά ώστε να υποστηρίξουν τις νέες ανάγκες του κόσμου μετά την πανδημία; 

Η έρευνα της Clear Review

Σύμφωνα με έρευνα της Clear Review, με δείγμα 221 εργαζόμενους και στελέχη του HR, η εστίαση των τμημάτων HR για το 2021 εντοπίζεται στη βελτίωση της παραγωγικότητας και του engagement των εργαζομένων. Αναλυτικότερα, το 47,1% των HR Directors εξήγησε ότι εστιάζει στην ανάπτυξη της απόδοσης μέσα στον οργανισμό και το 42,9% θεωρεί πως πρέπει να αποτελεί τη βασική προτεραιότητα, ποσοστά τα οποία διαφέρουν σε σχέση με την αντίστοιχη έρευνα του 2019, όταν το 39% δήλωνε ότι η ανάπτυξη της απόδοσης θα ήταν η κύρια εστίαση του και το 52% τόνιζε ότι θα πρέπει να αποτελεί βασική προτεραιότητα. 

Επιπλέον, το 33% των ερωτηθέντων ανέφερε ότι το 2021 θα εστιάσει στην παραγωγικότητα και το engagement, με το 46% να θεωρεί ότι θα πρέπει να είναι ο βασικός στόχος, ενώ, σε σχέση με την τηλεργασία, μόλις το 3% των συμμετεχόντων κάνει λόγο για θετικό αντίκτυπο στην παραγωγικότητα, με το 45% να εκφράζεται αρνητικά για την επίδρασή της στην απόδοση των εργαζομένων. Τέλος, μια βασική παράμετρος που αναφέρεται για την ανάπτυξη των εργαζομένων είναι αυτή του coaching και της συζήτησης, με το 97% των managers να υπογραμμίζει τη σημασία τους για τους εργαζομένους, το 89% των οποίων συμφωνεί.

Με τη νέα εποχή της τηλεργασίας, το επιτυχημένο Performance Management είναι κρίσιμο για τη σταθεροποίηση της αποδοτικότητας και της αφοσίωσης, αυξάνοντας τις ελπίδες για τον εντοπισμό νέων οδών ανάπτυξης. Είναι θετικό που βλέπουμε μέσα από την έρευνα την αυξανόμενη επιθυμία των εταιρειών να δώσουν μια νέα πνοή στο Performance Management και να αντιμετωπίζουν τους εργαζομένους ως ανθρώπους κι όχι σαν μηχανές. 

Υπάρχουν περισσότερα στην εμπειρία του εργαζομένου, από την αποδοτικότητα και είναι ενθαρρυντικό να βλέπουμε μια δημοφιλή τάση για coaching και για προσωπική διαδικασία αξιολόγησης. Ωστόσο, τίποτα δεν αντικαθιστά την ανθρώπινη επαφή, αν και η αυτοματοποίηση μπορεί να διευκολύνει τη σύγκριση και την εξέταση των analytics. Είναι σημαντικό να εξισορροπηθούν αυτά τα δυο. Πλέον οι ψηφιακοί χώροι εργασίας είναι ο κανόνας, οπότε ο προσωπικός χρόνος με τους εργαζομένους κάνει θαύματα για το ηθικό και ενισχύει ένα περιβάλλον αμοιβαίου συμβιβασμού. 

Τα αποτελέσματα της έρευνας είναι σαφή: όταν κάνουμε τακτικές συζητήσεις γύρω από τη δημιουργία ενός υποστηρικτικού περιβάλλοντος που εστιάζει στην ευεξία, ενθαρρύνουμε και αναγνωρίζουμε καλύτερα τις επιτυχίες. Μακάρι να δούμε περισσότερες εταιρείες να ανακαλύπτουν το κλειδί της επιτυχίας το 2021.

Μάθετε περισσότερα για τα εταιρικά μας προγράμματα σήμερα.

Διάβασε ακόμα:

Το δίλημμα του γραφείου μετά την πανδημία: Ποιος επιστρέφει και ποιος δουλεύει από το σπίτι

Έρευνα: Η ανατομία της εργασίας

Author(s)

  • Ελίζα Σακκά

    Content Editor

    Η Ελίζα Σακκά είναι content editor και social media manager.