Στα επόμενα 3 λεπτά θα μάθεις:

-Ποιο ωράριο προτιμούν οι εργαζόμενοι.
-Πώς μπορούν να προστατευτούν οι εργαζόμενοι από το σπίτι.


Η έλευση της πανδημίας και των περιορισμών στις μετακινήσεις έχει καταστήσει την εξ αποστάσεως εργασία, τις τηλεδιασκέψεις και την ευέλικτη εργασία, καθημερινότητα. Υπό το πρίσμα της νέας αυτής πραγματικότητας, η Karpesky σε συνεργασία με την Censuswide πραγματοποίησαν έρευνα με σκοπό να εξετάσουν τις απόψεις των εργαζομένων σχετικά με το πώς βλέπουν την νέα πραγματικότητα στο χώρο της εργασίας. Στην έρευνα συμμετείχαν 8.076 εργαζομένοι μικρομεσαίων επιχειρήσεων (10-250 εργαζόμενοι) στη Βραζιλία, το Βέλγιο, την Κίνα, τη Γαλλία, τη Γερμανία, την Ιταλία, την Ιαπωνία, το Λουξεμβούργο, τη Μαλαισία, την Ολλανδία, τη Ρωσία, την Ισπανία, τη Νότια Αφρική, τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, την Τουρκία, το Ηνωμένο Βασίλειο και τις ΗΠΑ τον Οκτώβριο του 2020.

Η έρευνα από την Karpesky αποκάλυψε ότι το 82% των εργαζομένων θέλουν να αναθεωρήσουν τον τρόπο εργασίας πριν την πανδημία. Αντί να επιστρέψουν στην καθημερινότητά τους, οι εργαζόμενοι εστιάζουν περισσότερο στο ευέλικτο ωράριο, με το 40% να αναφέρει ότι θέλει να αφήσει πίσω του το τυπικό 9-5 και το 37% σημειώνει ότι θέλει να μπει ένα τέλος στην 5ήμερη εργασία. Παρομοίως, το 40% υποστηρίζει ότι δεν επιθυμεί πλέον να εργάζεται σε γραφεία και ειδικά διαμορφωμένους εργασιακούς χώρους.

Προχωρώντας ακόμα περισσότερο, οι εργαζόμενοι φαντάζονται μια νέα εργασιακή πραγματικότητα, που προσφέρει πιο ευέλικτες, ευμετάβλητες και φιλόξενες ανθρώπινες επαγγελματικές κουλτούρες. Σε ό,τι αφορά την αλλαγή προτεραιοτήτων, οι συμμετέχοντες στην έρευνα ανέφεραν ότι τα 3 πιο σημαντικά σημεία, στα οποία θα ήθελαν μεγαλύτερη ευελιξία είναι ο χρόνος με τα αγαπημένα πρόσωπα (39%), η αποταμίευση χρημάτων (38%) και η ικανότητα να εργάζονται από οπουδήποτε (35%).

Τι πρέπει να κάνουν οι οργανισμοί για να προσαρμοστούν

Όσο οι εργαζόμενοι εξακολουθούν να υιοθετούν έναν πιο προχωρημένο τρόπο σκέψης και πιο ευέλικτους τρόπους εργασίας, είναι κρίσιμο να βελτιωθούν οι επιχειρήσεις και να προσαρμόσουν την υποστήριξη που παρέχουν. Με δεδομένο ότι πάνω από ⅓ του παγκόσμιου εργατικού δυναμικού αναζητά μεγαλύτερη τεχνολογική υποστήριξη από τους οργανισμούς τους, όταν εργάζεται εξ αποστάσεως, η ανάγκη να προσφέρουμε τα εργαλεία και την τεχνολογία για να παραμείνουν οι χρήστες παραγωγικοί, συνδεδεμένοι και ασφαλείς δεν υπήρξε μεγαλύτερη.

“Βιώνουμε μια καθοριστική περίοδο και αυτό είναι πολύ συναρπαστικό,” ανέφερε ο Alexander Moiseev, Chief Business Officer της Kaspersky. “Είναι σαφές ότι η πανδημία επιτάχυνε τον ψηφιακό μετασχηματισμό και την ανάμειξη της προσωπικής και επαγγελματικής μας ζωής. Αυτό που βλέπουμε σήμερα είναι είναι ότι οι εργαζόμενοι χρησιμοποιούν την τεχνολογία για να δημιουργήσουν ένα νέο μέλλον και ηγούνται ενεργά στην υιοθέτηση των αλλαγών, σε αναζήτηση μεγαλύτερης ευελιξίας και ελευθερίας. Οι εταιρείες έχουν τώρα την εντολή να προσαρμοστούν και να αναδιαμορφώσουν το σύγχρονο χώρο εργασίας, ώστε να γίνει πιο αποδοτικός, βιώσιμος και εύπλαστος.”

Για να βοηθήσει τους οργανισμούς να εξασφαλίσουν ότι το ανθρώπινο δυναμικό τους παραμένει ασφαλές, η Kaspersky προτείνει τα ακόλουθα:

-Ενθαρρύνετε τους εργαζομένους να αποκτήσουν γνώσεις για το διαδίκτυο. Είτε εργάζεστε από το σπίτι ή από ένα καφέ, η τηλεργασία οδηγεί σε μια ολοκληρωτικά συμπεριφορά και νοοτροπία των εργαζομένων.

-Λάβετε σημαντικά μέτρα προστασίας για να θωρακίσετε τα εταιρικά δεδομένα και τις συσκευές, όπως η ενεργοποίηση της προστασίας password, η κωδικοποίηση των επαγγελματικών συσκευών και η ασφαλής αποθήκευση των δεδομένων.

-Δημιουργήστε ασφάλεια μέσα και έξω από το γραφείο. Η ασφάλεια των εργαζομένων στο γραφείο τους ή εν κινήσει ανεξάρτητα από τη συσκευή που χρησιμοποιούν είναι πλέον ευκολότερη.

Μάθετε περισσότερα για τα εταιρικά μας προγράμματα σήμερα.

Διάβασε ακόμα:

Τι αποκαλύπτουν οι έρευνες για την κοινωνική απόσταση και την εξ αποστάσεως εργασία κατά τη διάρκεια του κορονοϊού

COVID-19: Η διαχείριση των συναισθηματικών επιπτώσεων της μακροχρόνιας φυσικής απόστασης στον χώρο εργασίας

Author(s)

  • Ελίζα Σακκά

    Content Editor

    Η Ελίζα Σακκά είναι content editor και social media manager.