Στα επόμενα 3 λεπτά θα μάθεις:

-Πώς θα φτιάξεις τις καλύτερες λίστες.
-Ποια apps θα σε βοηθήσουν να παραμείνεις συγκεντρωμένος.


Στην προσπάθειά μας να γίνουμε όσο το δυνατόν πιο παραγωγικοί και αποτελεσματικοί στον τρόπο με τον οποίο διαχειριζόμαστε εργασίες, χρόνο, συναντήσεις, υποχρεώσεις, projects, hobbies, τείνουμε να επιδιδόμαστε σε ένα ατελείωτο scrolling αναζήτησης εκείνων των εργαλείων (apps στη περίπτωσή μας) που θα μας βοηθήσουν να επιτύχουμε καλύτερα τους στόχους μας.

Στο παρόν άρθρο, λοιπόν, θα μοιραστώ μαζί σας κάποιες από τις εφαρμογές στις οποίες κατέληξα ως τις πιο βοηθητικές για την «αντιμετώπιση» της καθημερινής ρουτίνας.

Planners, To-do Lists 

Είναι εξαιρετικά σημαντικό και παραγωγικό στη καθημερινότητά μας να διατηρούμε τις εργασίες μας οργανωμένες και προγραμματισμένες. Στο πεδίο αυτό, έχουν αναπτυχθεί αρκετές ανταγωνιστικές εφαρμογές, ωστόσο παρακάτω παρουσιάζονται αυτές που έχω ξεχωρίσει ως τις πιο δυναμικές. 

Todolist (Android-iOS-Desktop, Free/Premium). Μια από τις καλύτερες και πιο ολοκληρωμένες εφαρμογές στο τομέα της “to-do lists”. Μπορείς να ξεκινήσεις δημιουργώντας τις δικές σου κατηγορίες καταχωρήσεων (εργασίες, υποχρεώσεις, διορίες), εισάγοντας από τα καθημερινά σου ψώνια και τις ταινίες που επιθυμείς να δεις, μέχρι τις πιο σύνθετες εργασίες. Μπορείς να θέσεις ειδοποιήσεις υπενθύμισης, να αναθέσεις εργασίες, ενώ με τις επαναλαμβανόμενες υπενθυμίσεις μπορείς να οργανώσεις τον κύκλο συνηθειών σου. Η δυνατότητα διασύνδεσης με πάνω από 60 εφαρμογές (όπως Dropbox, Slack κλπ) την καθιστά ένα δυναμικό βοηθό στις καθημερινές εργασίες.

Μια επίσης αξιόλογη λύση αποτελεί το Wunderlist (Android-iOS-Desktop, Free/Premium) στο οποίο μπορείς να δημιουργήσεις τις δικές σου λίστες, να θέσεις υπενθυμίσεις και διορίες, να σημειώσεις και να δουλέψεις από κοινού εύκολα και γρήγορα με τους συνεργάτες σου.

Συμπληρωματικά προς τις εφαρμογές λίστας, χρησιμοποιείται εξαιρετικά το Trello (Android-iOS-Desktop, Free/Premium). Προσωπικά τη θεωρώ ως μια από τις πιο διαδραστικές και ολοκληρωμένες εφαρμογές για τη διεκπεραίωση projects. Η ομαδοποίηση – οργάνωση σε πίνακες, η δημιουργία to-do lists, η κοινοποίηση αρχείων, οι συζητήσεις, η προσθήκη αρχείων πολυμέσων, η διασύνδεση με πληθώρα εφαρμογών (Google Drive, Dropbox, Slack κλπ), η εξ αποστάσεως από κοινού εργασία, στοιχειοθετούν μερικές μόνο από τις δυναμικές λειτουργίες του.

Notes

Είτε πρόκειται για επαγγελματικούς σκοπούς είτε για ακαδημαϊκούς, η διαδικασία του να «κρατάς σημειώσεις» είναι εξαιρετικά σημαντική και με πολυεπίπεδα οφέλη στη διεκπεραίωση εργασιών. 

Ο ηγέτης του χώρου δεν θα μπορούσε να είναι άλλος από το Evernote (Android-iOS-Desktop, Free/Premium). Με πληθώρα λειτουργιών πάνω στην καταγραφή και σχεδιασμό σημειώσεων, όπως κείμενο, σκίτσα, φωτογραφίες, ήχος, βίντεο, pdf, web περιεχόμενο, δυνατότητα συγχρονισμού ανάμεσα στις συσκευές σου και εργασίας από κοινού με τους συνεργάτες σου πάνω σε οποιοδήποτε αρχείο σημείωσης (collaboration), αποτελεί μία εξαιρετικά αποτελεσματική επιλογή. 

Μια επίσης πολλά υποσχόμενη «all in one» λύση στο χώρο των σημειώσεων και της οργάνωσης αποτελεί το Notion (Android-iOS-Desktop, Free/Premium)Η συγκεκριμένη εφαρμογή υπόσχεται να αντικαταστήσει μια πλειάδα εργαλείων που χρησιμοποιούνται για τη διεκπεραίωση εργασιών, με ένα μόνο! Από τη διαχείριση σημειώσεων και εγγράφων έως τη διεκπεραίωση projects και τη δημιουργία βάσεων δεδομένων, το notion (με πάνω από 30 διαφορετικούς τύπους πολυμέσων, κειμένου, κώδικα κλπ) αποτελεί ένα ανερχόμενο δυναμικό «productivity hub» για όλες τις συσκευές. 

Extra Tip! Χρησιμοποιώντας το Scanbot (Android-iOS, Free/Premium) μπορείς εύκολα και γρήγορα, συνδέοντας απευθείας τους λογαριασμούς σε διαφορετικές πλατφόρμες (Evernote, Google Drive κλπ), να κοινοποιήσεις, να αποθηκεύσεις και να ενσωματώσεις άμεσα τα σαρωμένα έγγραφά σου. 

Focus

Forest (Android-iOS, Free/Premium) Μια από τις αγαπημένες μου εφαρμογές, η οποία πραγματικά σε βοηθάει να εκτελέσει απερίσκεπτος της εργασίες σου, επιβραβεύοντάς σε με ένα δέντρο κάθε φορά που ολοκληρώνεται επιτυχώς ο χρόνος συγκέντρωσης! 

Συμπληρωματικά και καθώς η μουσική βοηθάει στη συγκέντρωση, χρησιμοποιώ το Noisli (Android-iOS-Web Free/Premium). Πρόκειται για μια εφαρμογή η οποία υπόσχεται να απομακρύνει τους ενοχλητικούς ήχους αυξάνοντας τη συγκέντρωση και την παραγωγικότητά σου. Παρέχεται ένα ευρύ φάσμα ήχων όπως «καταιγίδα», «δάσος», μέχρι και «καφετέρια». Μπορείς επίσης να θέσεις χρονόμετρο ορίζοντας το διάστημα συγκέντρωσης και τα διαλείμματα εντός της εφαρμογής. Τέλος, διατίθεται ένας ενσωματωμένος κειμενογράφος όπου μπορείς, σε ένα «μίνιμαλ» περιβάλλον απαλλαγμένο από περισπασμούς, να καταγράψεις τις σκέψεις σου.

Είναι σημαντικό να θυμόμαστε πως οι εφαρμογές δεν είναι παρά εργαλεία που μας βοηθούν να επιτύχουμε τους στόχους. Η σωστή οργάνωση, η δόκιμη διαχείριση του χρόνου και η αποτελεσματικότητα αποτελούν βασικούς πυλώνες της παραγωγικότητας. 

Tip! Προσπάθησε να βρεις το σύνολο εκείνο των εφαρμογών που καλύπτουν καλύτερα τις ανάγκες σου, αποφεύγοντας τις συχνές αλλαγές.

Αρχική δημοσίευση από τον Νικόλαο Παπαχρήστο στο epixeiro.gr.

Διάβασε ακόμα:

Το Report Της Mary Meeker Για Τα Internet Trends Του 2019

Κάνε Την Τεχνολογία Σύμμαχο

Author(s)

  • epixeiro.gr

    Η επιχειρηματικότητα στο προσκήνιο

    Tο epixeiro.gr είναι η μεγαλύτερη ηλεκτρονική πύλη για την επιχειρηματικότητα στην Ελλάδα. Μετά από αρκετά χρόνια παρουσίας, αποτελεί πλέον το μέσο μιας άμεσης, συνεχούς και διαδραστικής επικοινωνίας της επιχειρηματικής κοινότητας, ενθαρρύνοντας και στηρίζοντας ενεργά επιχειρηματικές πρωτοβουλίες και δράσεις που δημιουργούν προστιθέμενη αξία. Αποτελεί επίσης έναν χώρο όπου νεοσύστατες και υφιστάμενες επιχειρήσεις -μικρές, μεσαίες ή μεγάλες-, υποψήφιοι επενδυτές, ελεύθεροι επαγγελματίες, ιδιώτες, και φοιτητές θα μπορούν να χρησιμοποιούν τις γνώσεις που τους δίνονται για να ενισχύσουν την επιχειρηματική τους κουλτούρα. Το epixeiro.gr επιδιώκει να προσφέρει γνώση και να δίνει έμπνευση μέσα από το πλούσιο περιεχόμενό του, προσφέροντας στο αναγνωστικό του κοινό το know-how πάνω από 500 αρθρογράφων που αποτελούν ειδήμονες στον χώρο τους.