Στα επόμενα 2 λεπτά θα μάθεις:

-Πόσο πιο παραγωγικός είσαι με οργανωμένο γραφείο.
-Γιατί τα sticky notes δεν είναι τόσο χρήσιμα όσο νόμιζες.


Δεν μπορεί να αποτελεί έκπληξη ότι πρόσφατες μελέτες έχουν δείξει ότι τα άτομα με καθαρά γραφεία τείνουν να είναι πιο παραγωγικά. 33% πιο παραγωγικά για να είμαστε ακριβείς.

Η μελέτη μέτρησε επίσης την παραγωγικότητα σε σχέση με τις οργανωτικές δεξιότητες και εκείνοι που παραμένουν καλύτερα οργανωμένοι όχι μόνο έχουν πιο περιποιημένα γραφεία, αλλά σπαταλούν και λιγότερο χρόνο ψάχνοντας για πράγματα μέσα από σωρούς ακατάστατων χαρτιών και φακέλων και κερδίζουν περισσότερο χρόνο για να κάνουν τη δουλειά τους.

Μπορεί να αγαπάς την τάξη ή την ακαταστασία στην καθημερινότητα σου αλλά οι έρευνες δείχνουν ότι σε αυτή την προτίμηση παίζει πολύ σημαντικό ρόλο αν σκέπτεσαι με το δεξί ή με το αριστερό μέρος του εγκεφάλου σου. Φυσικά αυτό δεν σημαίνει ότι τα γονίδιά σου πρέπει να καθορίσουν πόσο παραγωγικός μπορείς να είσαι. Υπάρχουν διάφοροι τρόποι για να τακτοποιήσεις το χώρο εργασίας σου. Γι’ αυτό παρακάτω θα βρεις μερικές συμβουλές που θα σε βοηθήσουν να ξεκινήσεις να το κάνεις ακόμα κι αν είσαι εν μέσω ενός βουνού από φακέλους.

1.Κάνε χώρο

Ξεκίνησε απελευθερώνοντας τον επιτραπέζιο χώρο, απομακρύνοντας την οθόνη του υπολογιστή από το γραφείο. Ένας βραχίονας τοποθέτησης της οθόνης, τοποθετημένος στο πλάι ή στο πίσω μέρος του γραφείου σου, δεν θα σου εξασφαλίσει μόνο 25% περισσότερο χώρο για εργασία, θα σου επιτρέψει επίσης να τοποθετήσεις την οθόνη σου έτσι ώστε να ελέγχεις την αντανάκλαση προστατεύοντας και τα μάτια σου.

2.Μην αφήνεις το πληκτρολόγιο στην επιφάνεια του γραφείου σου

Εάν εξακολουθείς να έχεις στην επιφάνεια του γραφείου σου το πληκτρολόγιό σου, ήρθε η ώρα να έρθεις στο 2019. Τα συρτάρια πληκτρολογίου όχι μόνο σου εξασφαλίζουν πρόσθετο χώρο, αλλά παρέχουν και την εργονομία που χρειάζεται το σώμα σου για να αποτρέψει την κόπωση.

3.Κράτα μόνο τα αντικείμενα που χρησιμοποιείς συχνά πάνω στο γραφείο

Δες ποια πράγματα χρησιμοποιείς σε καθημερινή βάση, ποια μόνο μερικές φορές την εβδομάδα και ποια σπάνια. Συρραπτικά, βιβλία αναφοράς, αριθμομηχανές κλπ. πιθανόν να μην χρειάζεται να τα χρησιμοποιήσεις τόσο συχνά. Εάν δεν τα χρησιμοποιείς κάθε μέρα, βάλ’ τα σε ένα συρτάρι και βγάλ’ τα τα μόνο όταν εργάζεσαι σε κάτι που απαιτεί την χρησιμοποίηση τους.

4.Χρησιμοποίησε φακέλους

Όταν ξεκινάς ένα έργο, δημιούργησε ένα φάκελο για αυτό, ακόμη και αν είναι προσωρινό και διατήρησε τα αρχεία που αφορούν αυτό το έργο κοντά στο γραφείο σου. Μετακίνησε όλα τα άλλα αρχεία σε ένα ντουλάπι αρχειοθέτησης.

5.Σταμάτα να χρησιμοποιείς Sticky Notes

Τίποτα δε γεμίζει ένα χώρο εργασίας ταχύτερα από αυτά τα μικρά χαρτάκια. Κράτα ένα σημειωματάριο στο γραφείο σου και καθιέρωσε τη συνήθεια να καταγράφεις όλες τις σχετικές πληροφορίες στο σημειωματάριό σου όλη την ημέρα. Εάν χρειάζεσαι κάτι, θα ξέρεις ακριβώς πού θα το βρεις και αν δεν είναι πλέον σημαντικό, μπορείς απλά να το διαγράψεις.

Να θυμάσαι!

Με μια λίγο καλύτερη και πιο έξυπνη οργάνωση του γραφείου σου, μπορείς να γίνεις πολύ πιο παραγωγικός και να κερδίζεις πολύ περισσότερο χρόνο και χώρο πράγμα που όχι μόνο θα αυξήσει την παραγωγικότητά σου, αλλά μπορεί να σημαίνει και αύξηση της πιθανότητας για μια καλύτερη επαγγελματική εξέλιξη.

Διάβασε ακόμα:

Νέος Φοιτητής; 8 Συμβουλές Για Να Προσαρμοστείς Εύκολα Στη Καινούργια Σου Ζωή

Οnline Εφαρμογές. Κι Όμως Σου Τρώνε Χρόνο!

Author(s)

  • Γιώργος Δελατόλας

    Συγγραφέας- Keynote Speaker

    O Γιώργος Δελατόλας είναι δημοσιος ομιλητης πανω στην επιχειρηματικοτητα και συγγραφέας του βιβλίου ''Infopreneur''- Κάνε την ιδέα σου μια καταπληκτική Online Επιχείρηση. Μέσα από τις προσωπικές του συνεδρίες, τα σεμινάρια του καθώς και το δωρεάν εκπαιδευτικό του υλικό που υπάρχει στο διαδίκτυο έχει βοηθήσει εκατοντάδες ανθρώπους να βρίσκονται σε κορυφαίο επίπεδο.