Πάμε να δούμε λοιπόν πώς αυξάνουμε την επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας μας…

  1. Μέσω Google – SEO & Google My Business

Ίσως να το ξέρετε ή να το έχετε ξανά ακούσει αυτό που θα σας πω αλλά είναι ο νούμερο 1 παράγοντας για την ορατότητα της ιστοσελίδας / e-shop σας στο διαδίκτυο.

Το πρώτο που θα πρέπει να φροντίσετε είναι να έχετε ένα καλά φτιαγμένο και μελετημένο Branding το όποιο θα μιλάει στην καρδιά του ιδανικού σας πελάτη. Να τονίσω ότι το branding δεν είναι μόνο ένα logo, είναι όλη η αίσθηση που λαμβάνει ο επισκέπτης από την ιστοσελίδα/e-shop σας. Είναι το καλά μελετημένο και στοχευμένο κείμενο που έχετε γράψει καθώς και οι χρωματισμοί που ταιριάζουν στην ψυχολογία του ιδανικού σας πελάτη. 

Εφόσον έχετε επιμεληθεί όλα τα παραπάνω και έχετε εμπλουτίσει με φυσιολογικό τρόπο το κείμενο σας με λέξης κλειδιά, τότε η αράχνες του google θα βρίσκουν την ιστοσελίδα / e-shop σας και θα το αναδεικνύει στις πρώτες σελίδες του όταν ένας υποψήφιος πελάτης πληκτρολογήσει μια από τις λέξης κλειδιά που έχετε μέσα στο κείμενο σας ή στον τίτλο της σελίδας.

Εννοείται, πως παίζουν πολλά ρόλο για το πως θα καταταχθεί η σελίδα σας με “οργανικό τρόπο” (εννοώ όχι με πληρωμένη διαφήμιση στο google ads) στην πρώτη σελίδα του google.  Αυτό που θα σας πω για αρχή γιατί είναι ολόκληρο μάθημα το συγκεκριμένο θέμα το οποίο διδάσκω μέσα από το ομαδικό μου πρόγραμμα για επιχειρηματίες που ξεκινάνε τώρα με την online επιχείρηση τους «12 Βήματα για πληρότητα κρατήσεων και υπεροχή». Είναι ότι πρέπει να κάνετε συντονισμένη και συνεπή προσπάθεια χρησιμοποιώντας διάφορα κανάλια του marketing, όπως να συνδυάσετε την χρήση των social media με δικά σας άρθρα του blog και φιλοξενούμενα, με  συστήματα email marketing, όπου όλες αυτές η συντονισμένες ενέργειες ενθαρρύνουν την επισκεψιμότητα στην ιστοσελίδα σας ή στο e-shop σας με αποτέλεσμα οι μηχανές αναζήτησης να προβάλουν την δικιά σας ιστοσελίδα λόγο του ότι έχει α. λέξεις κλειδιά β. επισκεψιμότητα από άλλα site τα λεγόμενα backlinks γ. γενικός βλέπει κίνηση Άρα είναι trendy! 

Και εάν έχετε φτιάξει λογαριασμό για την επιχείρηση σας στο Google My Business και έχετε επιβεβαιώσει την παρουσία της επιχείρησης σας τότε κάνατε τον Google “φίλο” σας.

  1. Social Media

Όπως προ ανέφερα προηγουμένως, τα σόσιαλ έκτος από το να περνάμε την ώρα μας κοιτάζοντας την ζωή των άλλων είναι σούπερ εργαλεία για την προβολή και την αφύπνιση του κοινού μας για το Brand μας. 

Γιατί λέω αφύπνισή και όχι προώθηση; Γιατί τα social media δεν έχουν φτιαχτεί για πώληση! Ναι καλά το διαβάστε! Δεν πουλάμε μέσω social media (ή τουλάχιστον όχι συνέχεια). Προτεραιότητα μας ως επιχειρηματίες στα σόσιαλ μέντια είναι να χτίσουμε σχέσεις με το κοινό μας, να τους μάθουμε για το brand μας, για την επιχείρηση μας αλλά και για τον εαυτό μας. Κάνουμε αληθινές συζητήσεις με το κοινό χρησιμοποιώντας την μέθοδο του content marketing (μάθε περισσότερο για αυτό εδώ)

Και μέσα από αυτήν την διαδικασία στέλνουμε ή δημιουργούμε την ανάγκη στο κοινό μας να επισκεφτεί την ιστοσελίδα μας ή το e-shop μας.

  1. Μέσω PR (Press Release)

Εκτός από το να έχουμε δικό μας blog και να γράφουμε δικά μας άρθρα, ένα ακόμα πιο δυνατό όπλο προβολής της ιστοσελίδας μας και της επιχείρησης μας είναι η φιλοξενία των άρθρων μας σε άλλα μεγάλα blog, εφημερίδες, ραδιόφωνα ακόμα και η φιλοξενία μας σε τηλεοπτικές εκπομπές. Η παρουσία μας σε αυτά τα μέσα μας καταταγούν ως ειδικοί στο αντικείμενο μας και κάνει τον ακροατή να αναζητήσει μέσω της μηχανής αναζήτησης, να μας γνωρίσει καλύτερα κοιτάζοντας την ιστοσελίδα μας. Δηλαδή αυτό που έχω κάνει εγώ τώρα, γράφοντας αυτό το άρθρο στο Thrive Global Greece,

  1. Μέσω Email Marketing

Θεωρώ πως είναι ένα από τα πιο έξυπνα κανάλια μάρκετινγκ στο διαδίκτυο. Είναι άκρος προσωπικός και άμεσος τρόπος να σας γνωρίσουν καλύτερα και σε βάθος το κοινό σας. Είναι επίσης ένας «ρομαντικός» τρόπος επικοινωνίας με το κοινό σας. Θα μου πείτε τι σχέση έχει το email marketing με το SEO και την Google; Εννοείται πως έχουν σχέση θυμάστε που σας είπα πιο πάνω να χρησιμοποιήσετε σε συνδυασμό και συνέπεια τα κανάλια μάρκετινγκ; Έ, το email marketing είναι και αυτό ένα κανάλι προβολής της ιστοσελίδας σου. 

Πιο λιανά…

Για να μπει κάποιος μέσα στην email λίστα σου θα του έχεις προσφέρει κάτι ως δώρο με αντάλλαγμα της ηλεκτρονικής τους διεύθυνσης. Όταν αυτός ο άνθρωπος βάλει τα στοιχεία του έχει πλέον μπει στον κόσμο σας. Μέσω από τα email  σας θα σας γνωρίσει, θα του αρέσετε και στην συνέχεια θα θελήσει να σας γνωρίσει καλύτερα κοιτάζοντας την ιστοσελίδα σας και ακολουθώντας σας στα social media. Εννοείται πως έκανε αναζήτηση να δει ποιοι είμαστε (κάτι το οποίο βοηθάει στην προβολή της ιστοσελίδας μας), αλλά εάν έχετε πάνω στην ιστοσελίδα σας την σελίδα που μπορεί να μπει κάποιος στο news letter σας και αυτό αναδεικνύει στο Google ότι το παρέχετε πολύτιμό υλικό και ότι η ιστοσελίδα σας αρέσει άρα την προτείνει και σε άλλους.

Εάν βρήκατε αυτές τις πληροφορίες χρήσημες παρακάλώ κάντε κοινοποίηση το άρθρο αυτό σε φίλους σας να βοηθήσουμε όσους περισσότερους νέους online επιχειρηματίες να αναδείξουν την δουλειά τους!

Διάβασε ακόμα:

Οι κύριοι λόγοι που η τηλεργασία έχει κουράσει τους εργαζομένους

Zoom κόπωση: Kι όμως υπάρχει!

Author(s)

  • Άννα Γουίλσον

    Business Success - Freedom Coach

    Έχει ασχοληθεί με το wedding planner και έχει δημιουργήσει την δικιά της online επιχείρηση διοργάνωσης γάμων GREEK DREAM PLANNERS για ξένα ζευγάρια από όλο τον κόσμο που επιθυμούν να κάνουν τον γάμο τους στην Ελλάδα. Μετά την επιτυχία της   πρώτης επιχείρησης με αναγνωσιμότητα σε Διεθνή Περιοδικά Γάμου όπως το BRIDES MAGAZINE, DESTINATION WEDDING & HONEYMOON MAGAZINE, PERFECT WEDDING MAGAZINE καθώς και Blogs γάμου της Αγγλίας και Αυστραλίας ,σπούδασε Life Coaching μέσω της online σχολής του Anthony Robbins. Κατέχει πτυχίο σε NLP Life Coaching με έμφαση στο Online Business Coaching με βάση το οποίο δημιούργησε την δεύτερη της επιχείρησή της Anna Wilson Coaching. Στόχος της να βοηθήσει δυναμικές, αποφασισμένες, Ελληνίδες επιχειρηματίες στην Ελλάδα να πετύχουν με την online επιχείρηση τους και να βελτιώσουν την ζωή τους αποκτώντας μεγαλύτερη ισορροπία και χρόνο ανάμεσα στη δουλειά και την οικογένειά τους.