Μεγάλο ενδιαφέρον παρουσιάζει η έρευνα που διεξήγαγε η Focus Bari – YouGov σχετικά με τις συνήθειες αγοράς από τα σουπερμάρκετ αλλά και κατανάλωσης συγκεκριμένων ειδών τροφίμων που διαμορφώθηκαν μέσα από τις συνθήκες της πανδημίας, δείχνοντας ότι:
- 4 στους 10 Έλληνες ψώνισαν τουλάχιστον μια φορά είδη σουπερμάρκετ online, επιπλέον 1 στους 3 σκέπτονται να υιοθετήσουν αυτή την συνήθεια στο μέλλον, ενώ…
- 13% προτιμούν τo online κανάλι ως το κύριο για τα ψώνια σουπερμάρκετ και 9% δηλώνουν ότι θα έχουν την online εκδοχή ως κύριο κανάλι στο μέλλον.
- 9 στους 10 online supermarket shoppers έχουν ψωνίσει απευθείας από το e-shop της αλυσίδας που προτιμούν, ενώ 1 στους 3 έχουν ψωνίσει είδη supermarket μέσω του app ενός food delivery service.
- Κατά την περίοδο της πανδημίας περισσότεροι από 1 στους 3 Έλληνες καταναλωτές φαίνεται να έχουν αυξήσει την αγορά Φρέσκων φρούτων & λαχανικών, και προϊόντων καθαρισμού.
- Αντιθέτως, κατακόρυφη είναι η μείωση της κατανάλωσης προμαγειρεμένων γευμάτων και έτοιμου φαγητού, καθώς και αλκοόλ.
Η ταυτότητα της έρευνας
Πρόκειται για μια online ποσοτική πανελλαδική έρευνα, μέσω του YouGov panel, στην οποία συμμετείχαν άνδρες και γυναίκες ηλικίας 18-74 ετών, με δείγμα 1.143 άτομα, που πραγματοποιήθηκε τον Απρίλιο του 2021.
Διάβασε ακόμα:
Παιδική διατροφή: Θωρακίστε με φυσικό τρόπο το ανοσοποιητικό του παιδιού σας