Η δημιουργία επιχειρηματικής αξίας σε μακροπρόθεσμο ορίζοντα και η δημιουργία «παρακαταθήκης» για τις επόμενες γενεές είναι δύο από τα χαρακτηριστικά που «χτίζουν» την ανθεκτικότητα των οικογενειακών επιχειρήσεων σε καιρούς κρίσης. Την ίδια στιγμή όμως, τις φέρνουν αντιμέτωπες με ιδιαίτερα «διλήμματα» αναφορικά με τη διαδοχή και τη δημιουργία καινοτομίας, όταν η αβεβαιότητα του επιχειρηματικού περιβάλλοντος αυξάνεται.
Το 7ο webcast της KPMG για την επίδραση του COVID-19 στο επιχειρείν είναι αφιερωμένο σε θέματα στρατηγικής και διαδοχής για τις οικογενειακές επιχειρήσεις, αλλά και στα στοιχεία που ενισχύουν την ανθεκτικότητά τους σε καιρούς κρίσης.
Αυτήν την Πέμπτη, 28 Μαΐου στις 15.00, παρακολουθούμε δωρεάν και ζωντανά καταξιωμένους ομιλητές.
