Στα επόμενα 3 λεπτά θα μάθεις:

-Ποια είναι η νέα πρωτοβουλία της NIVEA της εταιρείας που διεξήγαγε την έρευνα.
-Πόσες χώρες συμμετείχαν στην έρευνα.


Δυο συνεχόμενες και πρωτοφανείς, παγκόσμιες έρευνες, που επικεντρώθηκαν στην κατάσταση του ανθρώπινου αγγίγματος στην εποχή πριν τον COVID-19 αλλά και κατά τη διάρκεια αυτού, αποκάλυψαν ένα ανησυχητικό επίπεδο στέρησης του ανθρώπινου αγγίγματος και έντονη αίσθηση μοναξιάς, που τείνουν να γίνουν πιο έντονα από την εν εξελίξει πανδημία. Σχεδόν μισοί από τους ερωτηθέντες που πήραν μέρος στην έρευνα  δήλωσαν ότι η απομόνωση τους έκανε να νιώθουν πιο μόνοι από ποτέ.

Η έρευνα κατέληξε στο ότι υπάρχει άμεση σύνδεση ανάμεσα στο αίσθημα μοναξιάς και στην απουσία επαφής με τους άλλους, τόσο σε φυσικό όσο και σε συναισθηματικό επίπεδο. Άνθρωποι από όλο τον κόσμο εξέφρασαν την έντονη επιθυμία να ανακτήσουν όλα αυτά που στερήθηκαν για τόσο μεγάλο διάστημα, αμέσως μόλις αποκτήσουν αυτή τη δυνατότητα.

Από ποιον διεξήχθη η έρευνα;

Η έρευνα διεξήχθη από τη εταιρεία NIVEA. Το πρώτο μέρος της έρευνας διεξήχθη από το Mindline, ένα ανεξάρτητο ερ­­ευνητικό ινστιτούτο, με τη μορφή διαδικτυακής έρευνας που συμπληρώθηκε από 12.207 ανθρώπους στις παρακάτω 12 χώρες (περίπου 1.000 συμμετέχοντες ανά χώρα): Αυστραλία, Βραζιλία, Κίνα, Γαλλία, Γερμανία, Ινδία, Ιταλία, Νότια Αφρική, Ελβετία, Ταϊλάνδη, Αγγλία και Αμερική. Οι συμμετέχοντες ήταν 16-69 ετών και αποτελούσαν αντιπροσωπευτικό δείγμα, με βάση το φύλο, την ηλικία, την τοποθεσία και την απασχόλησή τους. Η έρευνα διεξήχθη τον Οκτώβριο του 2018 και τον Μάρτιου του 2019 (προ πανδημίας).

Το δεύτερο μέρος της έρευνας, επίσης, διεξήχθη από το Mindline με τη μορφή διαδικτυακής έρευνας με 11.706 συμμετέχοντες από τις εξής 9 χώρες: Αυστραλία, Βραζιλία, Γαλλία, Γερμανία, Ιταλία, Νότια Αφρική, Νότια Κορέα, Αγγλία και Αμερική. Οι συμμετέχοντες ήταν 16-69 ετών και αποτελούσαν αντιπροσωπευτικό δείγμα με βάση το φύλο, την ηλικία, την τοποθεσία και την απασχόλησή τους. Η έρευνα διεξήχθη το διάστημα μεταξύ Απρίλιος 2020 – Οκτώβριος 2020 (κατά τη διάρκεια της πανδημίας).

Ποιος είναι ο στόχος της εταιρείας;

Με τη νέα της πρωτοβουλία #CareForHumanTouch, η NIVEA υποστηρίζει τις ενέργειες που προβάλλουν την ανθρώπινη επαφή, ώστε να τονίσει την ποιότητα ζωής που θα έχουν τα άτομα που βρίσκονται υπό τον κίνδυνο της μοναξιάς, όπως τα μωρά που γεννιούνται πρόωρα, τα άτομα με περιορισμένη όραση και οι άνθρωποι μεγαλύτερης ηλικίας που πάσχουν από άνοια. Η NIVEA, επίσης, στοχεύει έως το 2025 να ευαισθητοποιήσει 100 εκατομμύρια ανθρώπους για τα αποδεδειγμένα πλεονεκτήματα που θα έχει η φυσική επαφή για την υγεία.

Η NIVEA ξεκινά τον νέο αυτό σκοπό της με ένα ντοκιμαντέρ που προβάλλει την αληθινή ιστορία  δύο πρόωρων δίδυμων από το Αμβούργο και πως σώθηκε η ζωή του ενός με το άγγιγμα του άλλου μέσα στη θερμοκοιτίδα.

Μέχρι το 2025, στόχος της εταιρείας είναι να υποστηρίξει την ατομική υγεία και ευεξία επενδύοντας  περισσότερα από 20 εκατομμύρια ευρώ σε ενέργειες που θα δίνουν έμφαση στην ανθρώπινη επαφή σε όλο τον κόσμο, μεταφέροντας το μήνυμά της σε 150.000 ανθρώπους, ανάμεσα στους οποίους, μωρά που γεννήθηκαν πρόωρα, άτομα με προβλήματα όρασης καθώς και άτομα μεγαλύτερης ηλικίας που πάσχουν από άνοια.

«Η φροντίδα της επιδερμίδας και η αγάπη για τον άνθρωπο αποτελούν αναπόσπαστα κομμάτια της NIVEA από το ξεκίνημά της μέχρι και σήμερα. Με τη συνεισφορά μας θέλουμε να κάνουμε τη διαφορά. Έτσι, θα χρησιμοποιήσουμε την επιρροή και το εύρος της NIVEA για να ενημερώσουμε και να ευαισθητοποιήσουμε  αναφορικά με τη θετική επίδραση που έχει το ανθρώπινο άγγιγμα στην υγεία μας», δηλώνει ο Stefan De Loecker, CEO της Beiersdorf.

Το βασικό συμπέρασμα των ερευνών

Στην ολοκληρωμένη έρευνα που διεξήχθη, 9 στους 10 συμμετέχοντες πριν και κατά τη διάρκεια της κρίσης από τον COVID-19, δήλωσαν ότι το ανθρώπινο άγγιγμα είναι το κλειδί να παραμένουν χαρούμενοι και πιο γεμάτοι στη ζωή τους. Προς το παρόν, όμως, αυτή η παγκόσμια επιθυμία παραμένει ανεκπλήρωτη.

Ο COVID-19 έχει υποβαθμίσει τη σημασία του ανθρώπινου αγγίγματος, κάνοντάς ακόμη πιο δύσκολη την εκπλήρωση της επαφής στο βαθμό που τη χρειαζόμαστε.

Διάβασε ακόμα:

Το δικαίωμα στην εργασία είναι για όλους

7 στους 10 αύξησαν τον χρόνο στα social

Author(s)

  • Φλώρα Κασσαβέτη

    Δημοσιογράφος Υγείας και Ευεξίας

    Η Φλώρα Κασσαβέτη είναι δημοσιογράφος υγείας ευεξίας. Υπήρξε Αρχισυντάκτρια στο περιοδικό Forma και περιοδικό Παιδί και Νέοι Γονείς και στα site Τhriveglobal.gr και Bestofyou.gr του Ομίλου Αntenna.