Στα επόμενα 3 λεπτά θα μάθεις:

-Πώς επιλέγουν να σπουδάζουν.
-Γιατί επιζητούν το feedback.


Σύμφωνα με το Pew Research Center, οι millennials είναι όσοι γεννήθηκαν μεταξύ 1981 και 1996 και έχουν καταφέρει να επηρεάσουν βιομηχανίες, όπως το fast food, η μόδα και η τριτοβάθμια εκπαίδευση αφού με τις επιλογές τους όχι μόνο απομακρύνονται από τις συνήθειες των γονιών τους, αλλά τολμούν να ζήσουν τη ζωή τους διαφορετικά και να μεγαλώσουν αντίστοιχα και τα παιδιά τους. 

Δεν μαγειρεύουν τόσο συχνά

Η βιομηχανία του φαγητού ανταποκρίνεται στον νέο τρόπο διατροφής των νέων. ΟΙ millennials περνούν πολύ λίγο χρόνο στην κουζίνα συγκριτικά με τις προηγούμενες γενιές, οπότε είναι πιο πιθανό να φάνε σε εστιατόρια, να αγοράσουν έτοιμα γεύματα ή να παραγγείλλουν από έξω αντί να μαγειρέψουν μόνοι τους το γεύμα τους.

Πίνουν λιγότερο αλκοόλ

Οι millennials καταναλώνουν γενικά λιγότερο αλκοόλ συγκριτικά με τις παλαιότερες γενιές, και όταν το κάνουν προτιμούν το κρασί και τα ελαφριά αλκοολούχα ποτά από την μπύρα.

Αντί για το πανεπιστήμιο, σπουδάζουν online

Οι διαλέξεις συγκρούονται με τις οθόνες. Σύμφωνα με μία έρευνα, 69% των νέων μεταξύ 18-34 ετών είπαν ότι μαθαίνουν περισσότερα από την τεχνολογία παρά από τους ανθρώπους, συγκριτικά με το 45% των ανθρώπων που ανήκουν στην προηγούμενη γενιά και είναι μεγαλύτεροι από 45 χρόνων. 

Αποκαλύπτουν πιο εύκολα τον μισθό τους

Τα χρήματα δεν αποτελούν πλέον ταμπού για τη γενιά των millennials αφού είναι πιο πιθανό να συζητήσουν το μισθό τους με συναδέλφους, οικογένεια και φίλους. Μία έρευνα αποκάλυψε ότι 30% των millennials μεταξύ 18-36 ετών αισθάνονται άνετα να συζητήσουν για χρήματα με συνεργάτες, συγκριτικά με το 8% της προηγούμενης γενιάς (53-71 ετών).

Αναζητούν πιο συχνό feedback

Η ετήσια αξιολόγηση σταδιακά εξαφανίζεται. Η IBM, για παράδειγμα, κατήργησε την ετήσια αξιολόγηση και την αντικατέστησε με ένα σύστημα που ονομάζεται “Checkpoint”, μέσω του οποίου παρέχεται feedback τουλάχιστον ανά τετράμηνο. Η εταιρεία μάλιστα χρησιμοποιεί επίσης μία εφαρμογή που ονομάζεται “ACE” και δευκολύνει τον άνετο και ανεπίσημο διάλογο μεταξύ των εργαζομένων, μέσω της οποίας το άμεσο feedback είναι δυνατό.

 Συζούν πριν παντρευτούν

Για πολλούς νέους ενηλίκους, το κλειδί του σπιτιού έρχεται πριν από το δαχτυλίδι. Μία έρευνα αποκάλυψε ότι 72% των millennials πιστεύουν ότι η συμβίωση πριν το γάμο είναι καλή ιδέα, σε σχέση με το 63% της προηγούμενης γενιάς. Αρκετοί κοινωνιολόγοι μάλιστα ισχυρίζονται ότι θα μπορούσε να υπάρχει σχέση μεταξύ μειωμένων ποσοστών διαζυγίων και αυξημένων ποσοστών ανθρώπων που συγκατοικούν πριν το γάμο πιθανότατα, γιατί οι άνθρωποι μπορούν να συνειδητοποιήσουν ότι δεν είναι συμβατοί.

Αργούν να αγοράσουν σπίτι

Όπως οι προηγούμενες γενιές έτσι και οι millennials ενδιαφέρονται να αγοράσουν δικό τους σπίτι, αλλά προτιμούν να νοικιάζουν για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα μέχρι να μπορέσουν να αγοράσουν το σπίτι της επιλογής τους.

Εμπιστεύονται το διαδίκτυο για θέματα που αφορούν στα παιδιά τους

Οι millennial γονείς είναι λιγότερο πιθανό να απευθυνθούν σε φίλους και συγγενείς για συμβουλές που σχετίζονται με την ανατροφή και την υγεία των παιδιών τους. Αντιθέτως, ψάχνουν μόνοι τους για τις απαντήσεις στο διαδίκτυο συλλέγοντας πληροφορίες. Αυτό σύμφωνα με τους ειδικούς από τη μία μπορεί να είναι καλό, γιατί ως γονείς είναι πολύ πιο ενημερωμένοι αλλά ταυτόχρονα μπορεί να είναι και κακό γιατί η υπερβολική πληροφορία δεν είναι πάντα σωστά διαχειρίσιμη.

Επιλέγουν τη γρήγορη και πιο οικονομική μόδα

Οι millennials δεν ψωνίζουν πια τόσο πολύ από φιλόδοξους σχεδιαστές και γνωστές μάρκες, αλλά αντιθέτως προτιμούν τα καταστήματα έτοιμης μόδας ή το online shopping. 

Διάβασε ακόμα:

Η Πολύτιμη Συμβουλή Της Όπρα Στους Millennials

Γιατί Οι Millennials Μεγαλώνουν Τα Παιδιά Τους Διαφορετικά

 

Author(s)

  • Η Shana Lebowitz είναι αρθρογράφος του Business Insider.