Στα επόμενα 3 λεπτά θα μάθεις:

-Γιατί πρέπει να ξεκινήσεις τα walking meetings.
-Ποιες 3 ερωτήσεις πρέπει να κάνεις πριν από κάθε συνάντηση.


Πόσα meetings έχεις κάθε εβδομάδα (για να μην πούμε κάθε ημέρα); Πόσα από αυτά είναι παραγωγικά και για πόσα αισθάνεσαι ότι απλά χάνεις την ώρα σου άσκοπα; Σκέψου λίγο. Πολύωρες συζητήσεις, ασυνεννοησία και το καλύτερο; Πόσες φορές κάνετε πράξη όλα αυτά που συζητάτε; Για να μην μιλήσουμε για τον τεράστιο όγκο δουλειάς που σε περιμένει μετά το meeting. Πώς μπορείς όμως να κάνεις τα meetings σου πιο αποτελεσματικά και να κρατήσεις και το ενδιαφέρον των συναδέλφων σου; Μεγάλη πρόκληση δε νομίζεις; Εκτός αν.. ακολουθήσεις το παράδειγμα μερικών από τους πιο επιτυχημένους ανθρώπους του κόσμου και μάθεις να κάνεις σωστά, επιτυχημένα και αποτελεσματικά meeting.

Κάνε τα meetings σου όπως 5 διάσημοι

1.Ο Jeff Bezos χρησιμοποιεί τον κανόνα με τις 2 πίτσες

Το πρώτο βήμα για ένα αποτελεσματικό meeting είναι να σκεφτείς ποιος θα συμμετάσχει. Αυτό καθορίζει την ποικιλία των φωνών και των απόψεων που θα ακουστούν. Στα κεντρικά γραφεία της Amazon, o CEO Jeff Bezos έχει καθιερώσει τον κανόνα με τις 2 πίτσες. Ποιος είναι αυτός; Οι εργαζόμενοι δεν συμμετέχουν σε meetings, στα οποία 2 πίτσες δεν είναι αρκετές για να τους ταΐσουν! Όπως υποστηρίζει ο Bezos, αυτός ο κανόνας βελτιώνει την αποδοτικότητα, βοηθάει τους συμμετέχοντες να μοιραστούν τις απόψεις τους και προστατεύει τους εργαζόμενους, καθώς δεν χρειάζεται να συμμετέχουν σε ατελείωτες συναντήσεις που είναι άσχετες με το αντικείμενο της δουλειάς τους.

2.Η Oprah κάνει 3 ερωτήσεις για να τραβήξει την προσοχή

Πριν ξεκινήσει κάθε meeting, η Oprah Winfrey κάνει 3 ερωτήσεις: ποιος είναι ο σκοπός αυτού του meeting, γιατί είναι σημαντικό και τι πρέπει να έχουμε στο μυαλό μας. Έχοντας έναν ξεκάθαρο σκοπό από την αρχή, η Winfrey αξιοποιεί στο έπακρο τις δυνατότητες του καθενός, συμπεριλαμβανομένου και του εαυτού της. Με αυτόν το τρόπο, η ίδια υποστηρίζει ότι μπορείς να δεις τη δουλειά σου με θετική ματιά και να κάνεις ένα αποτελεσματικό meeting με την ομάδα σου. Και έτσι θα καταλήξεις σε ένα αποτέλεσμα που θα ικανοποιεί τον αρχικό σου στόχο.

3.Ο Warren Buffett προσπαθεί να βελτιώνει συνεχώς την επικοινωνία του

Συχνά υποθέτουμε ότι τα πιο επιτυχημένα άτομα ξέρουν να μαγνητίζουν ένα ακροατήριο. Είναι όμως έτσι; Ο επιχειρηματίας Warren Buffett, υποστηρίζει ότι αυτό είναι ένα προσόν που πρέπει να καλλιεργείς συνεχώς και σε συμβουλεύει να κάνεις κι εσύ το ίδιο. Η ικανότητά μας να επικοινωνούμε με τους γύρω μας είτε γραπτώς είτε προφορικά, υποστηρίζει έχει τεράστια σημασία. Ο Buffett γίνεται όλο και καλύτερος σε αυτόν τον τομέα και έτσι μπορεί να κάνει αποτελεσματικότερα τα meetings του.

4.Η Sheryl Sandberg κρατάει σημειώσεις

Το διοικητικό στέλεχος του Facebook, Sheryl Sandberg, κανονίζει ατομικές συναντήσεις με τους εργαζομένους για να ακούει προσεκτικά τις ιδέες τους, στις οποίες έχει πάντα μαζί της ένα μικρό σημειωματάριο για να κρατάει σημειώσεις και να κάνει τα meetings της πιο αποτελεσματικά.

5.Ο Mark Zuckerberg κάνει τις συναντήσεις του περπατώντας

Τα walking meetings προτιμάει ο Mark Zuckerberg, υιοθετώντας τη νέα τάση των κορυφαίων επιχειρήσεων. Για ποιο λόγο; Γιατί αυξάνουν την δημιουργικότητα και την αποδοτικότητα όλων.

Διάβασε ακόμα:

11 Τρόποι Να Κερδίσεις Τον Σεβασμό Στη Δουλειά Σου

Πώς Να Ξεχωρίσεις Ως Εργαζόμενος

Author(s)

  • Rebecca Muller

    Συντάκτρια Thrive Global

    Η Rebecca Muller είναι συντάκτρια του Thrive Global.