Σε ότι αφορά στους millennials, στα ατόμα δηλαδή που γεννήθηκαν μεταξύ του 1980 και του 2000, η Kathleen Kelly Janus, λέκτορας του Πανεπιστημίου Stanford, υποστηρίζει ότι διακατέχονται από μία έντονη επιθυμία να προσφέρουν στον κόσμο. Συνεπώς, σύμφωνα με την ίδια, οι εταιρίες θα πρέπει να εκμεταλλεύονται προς όφελός τους αυτήν τους την επιθυμία.

Έρευνα του The Millennial Impact Report, υποστηρίζει ότι το 55% των συμμετεχόντων δήλωσε ότι η έντονη δράση μίας εταιρίας στον τομέα της κοινωνικής ευθύνης, αποτέλεσε παράγοντα κλειδί στο να δεχθούν μία θέση σε αυτήν. Πέρα από το προφανές, ότι θαυμάζουν κάθε πρωτοβουλία σχετική με εταιρική κοινωνική ευθύνη, οι millennials υποστηρίζουν ότι αυτό δείχνει πολλά για τον τρόπο λειτουργίας και την εσωτερική κουλτούρα της κάθε εταιρίας. Ένας από τους συμμετέχοντες της έρευνας δήλωσε χαρακτηριστικά: “δέχτηκα τη θέση σε αυτήν την εταιρία γιατί πιστεύω ότι αν μία επιχείρηση ενδιαφέρεται τόσο πολύ για το κοινό καλό, τότε ξέρω ότι θα μου συμπεριφερθεί σωστά και σε ατομικό επίπεδο”.

Σε ότι αφορά τον χρόνο παραμονής των millennials σε μία εταιρία, έρευνα του 2015 υποστηρίζει ότι εργαζόμενοι που συμμετείχαν σε δράσεις με κοινωνικό αντίκτυπο είχαν 32% λιγότερες πιθανότητες να εγκαταλείψουν την εταιρία τους, σε σχέση με εκείνους που δεν συμμετείχαν. Ένας από τους συμμετέχοντες δήλωσε ότι αισθάνθηκε ότι αυτή η εμπειρία τον βοήθησε πολύ και τον έκανε να παραμείνει για δύο ακόμη χρόνια στην εταιρία.

Είναι πολύ σημαντικό για μία επιχείρηση να ασχολείται με την κοινωνική προσφορά για αυτό και η Janus συμβουλεύει τις επιχειρήσεις που θέλουν να επιτύχουν κοινωνική αλλαγή, να φροντίζουν και τους εργαζομένους τους.

Με ποιον τρόπο; Οργανώνοντας δραστηριότητες που ενδυναμώνουν τις σχέσεις μεταξύ των υπαλλήλων και τους βοηθούν να γνωρίζουν καλύτερα ο ένας τον άλλον. Και το σημαντικότερο; Να συνειδητοποιούν ότι η εταιρία ενδιαφέρεται πραγματικά για εκείνους.

Τέλος, η έρευνα του The Millennial Impact Report υποστηρίζει ότι πολλοί από τους συμμετέχοντες δήλωσαν ότι θα προτιμούσαν να διοχετεύσουν πολλά από τα επαγγελματικά τους προσόντα στον τομέα του εθελοντισμού. Και είναι πολλές οι σημερινές επιχειρήσεις που το έχουν αντιληφθεί και προσφέρουν στους υπαλλήλους τους αυτή την δυνατότητα.

Διάβασε ακόμα:

Αυτό Που Θέλουν Οι Εργαζόμενοι Από Το Αφεντικό Τους 

Πόσο Ισχυρό Είναι Το Οικονομικό Κίνητρο Για Έναν Εργαζόμενο;

Author(s)

  • Alexandra Hayes

    Συντάκτρια Thrive Global

    Η Alexandra Hayes είναι συντάκτρια του Thrive Global.