Τι μέτρα πήραν οι εταιρείες για τον περιορισμό των επιπτώσεων της πανδημίας και πόσο άμεσα εφαρμόστηκαν; Ήταν αποτελεσματικά όλα αυτά κατά την άποψη των εργαζόμενων τους; Και αν όχι, πόσο έχει επηρεαστεί η άποψη που είχαν για την ίδια την εταιρεία τους; Όσοι συνεχίζουν να εργάζονται στο γραφείο, αισθάνονται αρκετά ασφαλείς αυτήν την περίοδο;

H ομάδα των Συμβουλευτικών Υπηρεσιών Ανθρώπινου Δυναμικού της KPMG, στην προσπάθειά της να αποτυπώσει τις απόψεις των εργαζομένων για το πώς βιώνουν οι ίδιοι τις ιδιαίτερες συνθήκες που διαμορφώνονται στην εποχή της νόσου COVID-19, σχεδίασε και υλοποίησε την έρευνα «Βαρόμετρο για τις συνθήκες εργασίας στην εποχή του COVID-19».

Κατά την 1η φάση της έρευνας που πραγματοποιήθηκε στο διάστημα 30/3 έως 5/4, αναλύθηκαν 1.051 έγκυρα ερωτηματολόγια εργαζόμενων και των δύο φύλων, ηλικίας 21 έως άνω των 60 ετών διαφόρων μορφωτικών επιπέδων, κλάδων και διοικητικών θέσεων. Τι έδειξαν τα αποτελέσματα; Η συντριπτική πλειονότητα των εταιρειών υιοθετεί την εξ αποστάσεως εργασία, ως μέτρο κατά του περιορισμού της εξάπλωσης της νόσου COVID-19, με τους εργαζόμενους – ιδιαίτερα τους νεαρότερους σε ηλικίά – να την αξιολογούν ως μορφή εργασίας με θετική επίδραση στην παραγωγικότητά τους. Ας δούμε όμως πιο αναλυτικά τα αποτελέσματα.

Τι έδειξε η έρευνα

  • Το 95% δήλωσε ότι τα μέτρα που έλαβε η εταιρεία του κατά την διάρκεια της πανδημίας ήταν αρκετά αποτελεσματικά.
  • Το 94% υποστηρίζει ότι τα μέτρα από την πλευρά της εταιρείας εφαρμόστηκαν άμεσα.
  • Το 74% δηλώνει ότι η εικόνα που έχει για την εταιρεία του είναι θετική.
  • Το 79% υποστηρίζει ότι νιώθει ασφαλής όταν εργάζεται αυτήν την περίοδο στο γραφείο.
  • Το 44% αισθάνεται ότι η εταιρεία του τον έχει στηρίξει ψυχολογικά.
  • Το 78% υποστηρίζει ότι δεν έχει μειωθεί η παραγωγικότητά του λόγω της εξ αποστάσεως εργασίας.
  • Το 52% ανησυχεί λόγω μίας πιθανής μείωσης αποδοχών εξαιτίας της πανδημίας, ενώ το 41% φοβάται μία πιθανή μείωση προσωπικού.

Διάβασε ακόμα:

Πόσο εύκολο είναι να είσαι manager την εποχή του κορονοϊού;

Κορονοϊός: Η αναδιάρθρωση επιχειρήσεων πιο αναγκαία από ποτέ

Author(s)

  • Ελίνα Δελενίκα

    Head of Content Thrive Greece

    Η Ελίνα Δελενίκα είναι Head of Content του Thrive Greece.