Στα επόμενα 3 λεπτά θα μάθεις:

-Πόσο χρόνο δαπανούν οι εργαζόμενοι για να βρουν τις πληροφορίες.
-Ποιος πρέπει να λύσει το πρόβλημα.


Έρευνα από τη Sinequa, τον ηγέτη στη συλλογή δεδομένων για τις επιχειρήσεις, αποκάλυψε τις νέες προκλήσεις στη συγκέντρωση πληροφοριών την εποχή της τηλεργασίας για τους εργαζομένους στο Ηνωμένο Βασίλειο. Παράλληλα με αυτές τις προκλήσεις,η έρευνα διαπίστωσε ότι οι πνευματικοί εργαζόμενοι σε μεγάλες εταιρείαε πλέον αναζητούν πληροφορίες 8 φορές τη μέρα, για περισσότερο από 5 λεπτά κάθε φορά, δαπανώντας κατά μέσο όρο 44 λεπτά την ημέρα αναζητώντας πληροφορίες, ανά εργαζόμενο.  

Τα γραφεία ανοιχτού τύπου είναι σχεδιασμένα να ενθαρρύνουν την ελεύθερη ροή ιδεών και επικοινωνίας, αλλά οι πρόσφατες τάσεις κλίνουν προς την ψηφιακή συνεργασία. Αυτή η μετατόπιση προς τους ψηφιακούς εργασιακούς χώρους σημαίνει ότι η αλλαγή στην τηλεργασία που πραγματοποιήθηκε το 2020 ήταν σχετικά ομαλή για τους περισσότερους οργανισμούς, αλλά το αρνητικό είναι ότι οι συζητήσεις και τα έγγραφα είναι διασκορπισμένα σε διαφορετικά συστήματα. Ο εντοπισμός των πληροφοριών που οι πνευματικοί εργαζόμενοι χρειάζονται για να διεκπεραιώσουν τη δουλειά τους γίνεται όλο και πιο δύσκολος. Οι εταιρείες αναζητούν να εφαρμόσουν ψηφιακές λύσεις για να βοηθήσουν τους εργαζομένους τους να κάνουν τη δουλειά τους.  

Ποιες δυσκολίες αντιμετωπίζουν οι εργαζόμενοι

Οι δυσκολίες εμφανίζονται όταν οι συνάδελφοι πηγαίνουν διακοπές. Σύμφωνα με την έρευνα, πάνω από τα ⅔ (68%) των εργαζομένων έχουν δυσκολευτεί να βρουν τις πληροφορίες που χρειάζονται, όταν ένα μέλος της ομάδας έχει πάρει άδεια. Αυτό δεν είναι νέο πρόβλημα, ωστόσο η τηλεργασία έχει δημιουργήσει πρόσθετα εμπόδια στους πνευματικούς εργαζομένους, κατά την αναζήτηση των πληροφοριών. Παρόλο που το 40% των πνευματικών εργαζομένων που ερωτήθηκαν ανέφερε ότι είναι πιο παραγωγικό όταν εργάζεται από το σπίτι, 69% των εργαζομένων πιστεύουν ότι θα μπορούσαν να είναι πιο παραγωγικοί αν είχαν πρόσβαση στις πληροφορίες. 

61% των εργαζομένων υποστηρίζουν ότι είναι δυσκολότερο να βρουν τις πληροφορίες που ψάχνουν όταν εργάζονται εξ αποστάσεως. Οι 3 κορυφαίοι λόγοι είναι: 

-Τα συστήματα είναι πιο αργά από το σπίτι (25%)
-Οι πληροφορίες είναι διασκορπισμένες σε διάφορα σημεία (24%)
-Δεν μπορούν να κάνουν ερωτήσεις στους συναδέλφους τους (24%)

Ο Stephane Kirchacker, VP Sales EMEA της Sinequa αναφέρει: “Στις σύγχρονες επιχειρήσεις, είναι πρόκληση για τους εργαζομένους να βρουν τις πληροφορίες που χρειάζονται για να κάνουν τη δουλειά τους. Η έρευνά μας αποκάλυψε ότι ο μέσος πνευματικός εργαζόμενος δαπανά 44 λεπτά τη μέρα αναζητώντας πληροφορίες και κατά μέσο όρο χρειάζεται να ψάξει σε 5 διαφορετικά συστήματα για να τις βρει.” “Όσο όλοι εργαζόμαστε εξ αποστάσεως, δεν έχουμε τη δυνατότητα να ρωτήσουμε τον άνθρωπο που βρίσκεται δίπλα μας σχετικά με το πού βρίσκεται ό,τι χρειαζόμαστε. Τα τεχνικά ζητήματα που εμφανίζονται θα λυθούν με το πέρασμα του χρόνου, αλλά το ζήτημα της ανεύρεσης πληροφοριών χρειάζεται μια αλλαγή στην προσέγγιση από την πλευρά των εργοδοτών. Αν οι εταιρείες μπορούν να το επιλύσουν, οι ευκαιρίες είναι ανεξάντλητες. Η πλειοψηφία των συμμετεχόντων ανέφερε ότι θα ήταν πολύ πιο αποδοτικοί, αν απλώς είχαν καλύτερη πρόσβαση στις πληροφορίες, που σημαίνει λιγότερος χρόνος αναζήτησης και περισσότερος χρόνος ουσιαστικής εργασίας.”

Μάθετε περισσότερα για τα εταιρικά μας προγράμματα σήμερα.

Διάβασε ακόμα:

Εργονομικές συμβουλές για εργασία από το σπίτι

12 τρόποι να δουλεύεις πιο έξυπνα και όχι πιο πολύ

Author(s)

  • Ελίζα Σακκά

    Content Editor

    Η Ελίζα Σακκά είναι content editor και social media manager.