Στα επόμενα 3 λεπτά θα μάθεις:

-Γιατί πρέπει να βάλεις χρώμα στο γραφείο σου.
-Πώς μπορείς να βελτιώσεις τις σχέσεις με τους συναδέλφους σου.


Είσαι ικανοποιημένος με τη δουλειά σου; Με τη σχέση σου με το αφεντικό και τους συναδέλφους σου; Μήπως τα tasks σου σού φαίνονται βαρετά; Μήπως πιάνεις τον εαυτό σου να αναρωτιέται αν τελικά όλες σου οι προσπάθειες έχουν τελικά νόημα; Ό,τι και αν σε απασχολεί, να ξέρεις ότι δεν είσαι ο μόνος. Τουλάχιστον τα 2/3 των εργαζομένων στις ΗΠΑ αισθάνεται ότι η δουλειά του δεν το γεμίζει και ότι έχει κολλήσει σε αυτήν. Μπορεί να έχεις σκεφτεί κι εσύ να φύγεις από την τωρινή δουλειά σου, αλλά την ίδια στιγμή να σου φαίνεται απλώς αδύνατο, για οικονομικούς κυρίως λόγους. Αν δεν μπορείς λοιπόν να την αφήσεις, αφήνεις τα πράγματα να χειροτερεύουν. Γιατί καθημερινά συνεχίζεις να χάνεις το κίνητρό σου. Μέχρι πότε όμως;

Κάνε τη δουλειά σου να σε γεμίζει

Από τη μία είναι η δουλειά και από την άλλη το νόημα της ζωής σου. Δύο δρόμοι παράλληλοι. Κάποιες φορές ταυτίζονται, κάποιες πάλι όχι. Ας γίνουμε όμως πιο σαφείς: ας υποθέσουμε ότι το νόημα της ζωής σου είναι να έχεις μία ευτυχισμένη οικογένεια. Σε αυτήν την περίπτωση η δουλειά αποτελεί το μέσο για να το καταφέρεις. Τι γίνεται όμως αν δεν σε γεμίζει; Υπάρχουν τρόποι που θα σε βοηθήσουν να το αλλάξεις. Είσαι διατεθειμένος να τους ακολουθήσεις;

1.Βρες ένα τρόπο να γίνεσαι καλύτερος κάθε ημέρα

Μπορείς μέρα με τη μέρα να εξελίσσεσαι και γίνεσαι καλύτερος. Να καλλιεργείς τις δεξιότητες και τα ταλέντα σου και να αναπτύσσεις τις γνώσεις σου. Μπορείς να το κάνεις αυτό κάθε ημέρα στο γραφείο; Σκέψου για παράδειγμα πώς θα κάνεις την παρουσίασή σου διαφορετική. Πάρε πρωτοβουλίες, κάνε κάτι που δεν έχεις ξανακάνει στο παρελθόν και άφησε τη δημιουργικότητά σου ελεύθερη. Αν πάλι σου φαίνεται ενδιαφέρον το καινούργιο πρόγραμμα που χρησιμοποιεί ο συνάδελφός σου, ζήτησέ του να στο εξηγήσει. Μην σταματάς να μαθαίνεις και να γίνεσαι καλύτερος. Μην ξεχνάς ότι έτσι θα ξεχωρίσεις.

2.Καλλιέργησε τις σχέσεις με τους συναδέλφους σου

Όσο περισσότερο αλληλεπιδράς και επικοινωνείς με τους άλλους, τόσο περισσότερο ανακαλύπτεις πράγματα για εσένα τον ίδιο. Γι’ αυτό αντί να περνάς 8 τουλάχιστον ώρες μόνος σου, καλλιέργησε τις σχέσεις με τους συναδέλφους σου. Φάτε μαζί και κανονίστε να βγείτε και εκτός δουλειάς για να τους γνωρίσεις καλύτερα. Μην ξεχνάς ότι μαζί τους περνάς το 1/3 της ημέρας σου.

3.Σκέψου γιατί κάνεις αυτό που κάνεις

Μέσα στα προβλήματα και τα αρνητικά της δουλειάς σου, σίγουρα υπάρχουν και τα θετικά. Συχνά τα ξεχνάς με αποτέλεσμα να χάνεις το κίνητρο και τον ενθουσιασμό σου. Κάνε το εξής: αναρωτήσου γιατί κάνεις τη συγκεκριμένη δουλειά, αλλά και γιατί είναι σημαντική. Ρώτησε τον εαυτό σου και σκέψου καλά την απάντηση. Είναι σίγουρο ότι θα ξαναθυμηθείς τα καλά της δουλειάς σου.

4.Δώσε για να πάρεις

Όποια και αν είναι η θέση σου στην εταιρεία, το να προσφέρεις στους άλλους σε βοηθάει να εξελιχθείς σαν άτομο και να αυξήσεις τα επίπεδα της ενσυναίσθησής σου, της ικανότητάς σου δηλαδή να μπαίνεις στη θέση του άλλου και να βλέπεις τα πράγματα από τη δική του σκοπιά. Και επειδή όταν δίνεις παίρνεις, με αυτόν τον τρόπο όχι μόνο βελτιώνεις την διάθεση των συναδέλφων σου, αλλά και τη δική σου. Ξεκίνα με κάτι απλό. Ρώτησέ τους πώς μπορείς να τους βοηθήσεις.

5.Ομόρφυνε το περιβάλλον του γραφείου

Επειδή όπως είπαμε και πριν, η δουλειά είναι το μέρος που περνάς τουλάχιστον το 1/3 της ζωής σου, σκέψου τι μπορείς να κάνεις για να ομορφύνεις το γραφείο σου; Με πολύ μικρές αλλαγές, όπως για παράδειγμα μία γλάστρα ή ακόμα και μία πολύχρωμη μολυβοθήκη, ή οτιδήποτε άλλο μπορεί να δώσει χρώμα στο γραφείο σου, μπορείς να βελτιώσεις τη διάθεσή σου.

Μικρά βήματα θα σε κάνουν να ξαναβρείς το νόημα στη δουλειά σου και να είσαι πιο αποδοτικός.

Διάβασε ακόμα:

Τι Αναζητούν Οι Εργαζόμενοι Από Τις Εταιρίες

Τα Χαρακτηριστικά Ενός Καλού Ηγέτη

Author(s)

  • Η συντακτική ομάδα του Thrive Greece αποτελείται από δημοσιογράφους και επιστημονικούς συνεργάτες από τον χώρο της υγείας και της ευεξίας, της αποδοτικότητας, της ψυχολογίας, της αυτοβελτίωσης, της διατροφής και του fitness.